ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سنهایزر در نمایشگاه IFA 2017 از ۳ هدفون بی سیم جدید رونمایی کرد

نمایشگاه IFA 2017 برلین مجال مناسبی برای به نمایش گذاشتن تولیدات جدید فعالان حوزه فناوری به حساب می آید، از جمله شرکت آلمانی سنهایزر که در غرفه خود هدفون های جدیدی را به نمایش گذاشته ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۶

نمایشگاه IFA 2017 برلین مجال مناسبی برای به نمایش گذاشتن تولیدات جدید فعالان حوزه فناوری به حساب می آید، از جمله شرکت آلمانی سنهایزر که در غرفه خود هدفون های جدیدی را به نمایش گذاشته است. MOMENTUM Free یکی از ۳ مدل بیسیم داخل گوشی جدید این سازنده به حساب می آید که برای دستیابی از بالاترین دقت آکوستیکی به تونل صدای ماشین کاری شده از جنس استیل ضد خش مجهز شده است.

هدفون جدید سنهایزر به لطف این ویژگی قادر است صدای خواننده را با شفافیت بالا و بیس را با عمق مناسب پخش کند. هدفون جدید ضمناً از کدک aptX کوالکام برای پخش صدا از طریق بلوتوث پشتیبانی می کند و نسخه ۴.۲ از این فناوری ارتباطی در ساخت آن استفاده شده است. عمر باتری دستگاه با هر شارژ به ۶ ساعت می رسد و یک قاب مسافرتی هم در کنار برای حمل و نقل در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

مدل جدید دیگر CX 7.00BT نام دارد که به بلوتوث ۴.۱ مجهز شده و از فناوری aptX پشتیبانی می کند. این هدفون به راحتی از طریق NFC با تلفن هوشمند شما جفت می شود و با هر شارژ می تواند تا ۱.۵ ساعت به فعالیت ادامه دهد. در پایان به مدل IE 80 S می رسیم که نسل جدید و جایگزین IS 80 به حساب می آید. شرکت سازنده در مدل تازه طراحی دستگاه را بهبود داده و از مهم ترین ویژگی های آن می توان به کابل قابل تعویض و گوشی های ساخته شده از فوم هوشمند (memory foam) اشاره کرد. گفتنی است که فروش این محصول از ماه جاری با قیمت ۳۵۹ دلار آغاز می شود اما قیمت و تاریخ عرضه دو مدل دیگر اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی