ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرباد مفهومی سونی Xperia Ear
تکنولوژی

سونی و ارائه اطلاعاتی تازه در خصوص ایرباد مفهومی اکسپریا Ear Open Style

سونی برای اولین بار ایرباد مفهومی Ear Open Style را در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی کرده بود. حال و در خلال نمایشگاه IFA 2017 شاهد ارائه اطلاعاتی تازه و جذاب در خصوص این ابزار صوتی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۲

سونی برای اولین بار ایرباد مفهومی Ear Open Style را در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی کرده بود. حال و در خلال نمایشگاه IFA 2017 شاهد ارائه اطلاعاتی تازه و جذاب در خصوص این ابزار صوتی منحصر به فرد هستیم.

ویژگی اصلی این ایرباد امکان اتصال آن به دستیارهای صوتی هوشمند است

در بارسلون Ear Open Style به عنوان یک تک ایرباد معرفی شده بود، اما حالا می بینیم که قرار است برای هر گوش یک ایرباد مجزا داشته باشیم. تغییر بعدی مربوط به نحوه قرارگیری این گجت کوچک روی گوش کاربر است که نسبت به طراحی اولیه دستخوش تغییر شده. به لطف این طراحی جدید حالا صدای محیط اطراف به شکل بهتری به گوش کاربر خواهد رسید.

این تغییر هم جنبه مثبت دارد و هم منفی. اگر در حال دویدن باشید به طور قطع اطلاع از صداهای اطراف برای شما ایمن تر است، اما در عین حال صداهای مزاحم در تجربه صوتی شما ایجاد اختلال خواهند کرد. با این همه تست های اولیه نشان می دهد که علی رغم شنیده شدن صداهای اطراف کیفیت پخش موسیقی در Ear Open Style واقعاً بالاست.

ویژگی برتر اکسپریا Ear نسبت به ایرفون ها یا ایربادهایی معمولی امکان اتصال آن به دستیارهای صوتی هوشمند نظیر گوگل اسیستنت یا سیری اپل است. سونی هنوز مشخص نکرده که دقیقاً کدام دستیارهای صوتی هوشمند موجود در بازار قابلیت اتصال به این محصول مفهومی را دارند، اما به طور حتم دستیار گوگل یکی از آنها خواهد بود.

با هر بار شارژ، ایربادهای Ear Open Style تا ۴ ساعت به فعالیت ادامه خواهند داد. ضمن این که کیس محافظ آنها نیز می تواند تا سه بار شارژ را تضمین نماید.

از آنجا که با محصولی مفهوی مواجه هستیم، هنوز مشخص نیست که Xperia Ear سونی چه زمانی تولید و روانه بازار خواهد شد و قیمت آن چه مقدار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی