ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت TCL برند پالم را زنده می کند

شاید ندانید اما شرکت چینی TCL مالک برند کاملا فراموش شده Palm است. چینی ها این شرکت را سال 2011 خریداری کردند اما هیچگاه بهره برداری خاصی از آن صورت نپذیرفت تا امروز که شایعات ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

شاید ندانید اما شرکت چینی TCL مالک برند کاملا فراموش شده Palm است. چینی ها این شرکت را سال 2011 خریداری کردند اما هیچگاه بهره برداری خاصی از آن صورت نپذیرفت تا امروز که شایعات بازگشت پالم شنیده می شود.

احتمالا دلیل اصلی عدم بازگشت پالم به بازار، خریداری سیستم عامل آن توسط ال جی بود. اما حالا و با وجود اندروید، بازی تغییر کرده و اگر گزارش Android Planet حقیقت داشته باشد، به زودی شاهد بازگشت موبایل های پالم هستیم.

اینطور به نظر می رسد که استفن استریت، مدیر بازاریابی TCL بازگشت پالم را تایید کرده. گویا اوایل سال 2018 اولین موبایل آن ها ارائه خواهد شد اما بدون سیستم عامل Palm OS یا WebOS.

به گفته استریت، TCL قصد دارد با سه برند موبایلی که در اختیار دارد، سه بازار متفاوت را هدف قرار دهد. آلکاتل با نسل جوان سرگرم می شود، بلک بری نیز دنیای حرفه ای ها را خواهد گرفت در حالی که پالم می خواهد برندی با کیفیت بالا برای مشتریان قدیمی باشد که هنوز پالم را با این مشخصات می شناسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    اوه اوه، هر چی برند قدیمیه تی سی ال داره زنده میکنه، منتها دلم میخواست تیم طراحی هر برند رو حفظ میکرد، مثلا از طراح های خود بلک بری برای برند بلکبری استفاده میکرد، و امضای اصول هر برند رو نگه میداشت، مثلا انتظار اینه که یه سری کیبردی که توسط تی سی ال طراحی شده معرفی کنه، (کی وان 85%اش توسط خود بلکبری طراحی شد) یا پالم رو با اون شمایل خاص خودش بسازه

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    چرا این شرکت های چینی میخوان به وسیله جنازه ی بزرگان دیروز از قله های بازار صعود کنن؟ لنوو که با تینک پد و موتورولا حالا این تی سی ال هم با آلکاتل و بلک بری و پالم. حتی اون شرکت اچ ام دی فنلاندی هم همین کارو داره میکنه ?

مطالب پیشنهادی