ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی دو مانیتور گیمینگ را در IFA 2017 رونمایی می کند

شرکت ال جی ساعاتی قبل از تازه ترین موبایل پرچمداران خود به نام وی ۳۰ رونمایی کرد و طبق متن بیانیه خبری که چندی قبل برای دیجیاتو ارسال نموده انتظار می رود که این شرکت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۱

شرکت ال جی ساعاتی قبل از تازه ترین موبایل پرچمداران خود به نام وی ۳۰ رونمایی کرد و طبق متن بیانیه خبری که چندی قبل برای دیجیاتو ارسال نموده انتظار می رود که این شرکت به زودی دو مانیتور گیمینگ تازه را نیز معرفی نماید.

اگر علاقمند هستید که در مورد این دو محصول بیشتر بدانید در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری رسمی ال جی در این باره جلب می نماییم.

شرکت ال‌جی دو مانیتور مخصوص بازی جدید خود را در مراسم IFA 2017 معرفی خواهد کرد. این مانیتورها با توجه به نیاز دوستداران بازی که هرروز در حال افزایش هستند طراحی شده و روان‌ ترین تجربه بازی کردن را برای مصرف‌ کنندگان فراهم می‌ کنند.

دو مانیتور جدید 27 و 32 اینچی سری GK  ال‌ جی نه تنها برای علاقمندان به بازی‌ های پرهیجان تصویری خیره‌ کننده به نمایش می‌ گذارند بلکه در هنگام بازی‌ های رقابتی با توجه به نرخ بازسازی تصویر برگ برنده را در اختیارتان می‌ گذارد.

مانیتورهای مخصوص بازی GK ال‌ جی از جدیدترین فناوری پیشرفته بهره برده و نرخ بازسازی‌ تصویر یکی از آنها بالای 144 هرتز ( افزایش سرعت تا 165 هرتز) و 240 هرتز است.

مانیتور 32 اینچ نمایشگری ایده‌ آل برای آنهایی است که می‌ خواهند بازی‌ ها را با حرکات سریع و روان و با کیفیت بالا تجربه کنند. مانیتور ۳۲GK850G  با برخورداری از نرخ بازسازی سریع و به لطف وجود فناوری پردازش گرافیک NVIDIA G-Sync حرکت گرافیکی بسیار روان و بدون مکثی دارد.

قابلیتی که به سرعت بین علاقمندان بازی محبوب شده و باعث می‌ شود صحنه رقابت را بدون هیچ پرش و مکثی تجربه کنید. این مانیتور به آسانی تمامی ژانرهای بازی‌ها را بدون تارشدن تصویر پوشش داده  و با روشنایی 350 nit روی صفحه‌ نمایش QHD با رزلوشن 2,560 در 1,440 پیکسل، حرکت تصویر روان و سریعی را به نمایش می‌ گذارد.

به علاوه مانیتور 32 اینچی تجربه بازی کردن را با روش خاص نوردهی کروی بهبود می‌دهد. در این روش از یک LED در پشت مانیتور استفاده شده تا با تابش یک نور لطیف شما را بیشتر به دنیای بازی نزدیک کرده و همچنین تار شدن چشم‌ ها را کاهش دهد.

به علاوه این قابلیت باعث ظاهر زیبا و منحصربه‌فرد مانیتور شده است. قابلیت‌ های ویژه‌ ای مثل تثبیت‌ کننده مشکی باعث به وجود آمدن یک کنتراست واضح می‌ شوند تا گیمر بتواند همیشه تمام جزئیات را ببیند.

از طرفی قابلیت هماهنگ کننده حرکات داینامیکی، پرش و لگ تصویر را به حداقل ممکن رسانده تا گیمرها بتوانند سریع‌ تر واکنش نشان بدهند. رابط کاربری گرافیکی به مصرف‌ کنندگان اجازه می‌‌ دهد برای هر بازی تنظیمات شخصی خود را برای بازی‌ها مختلف اعمال کنند راحت‌ تر رقیبان را شکست دهند.

به علاوه قابلیت تنظیم با یک کلیک که بدون نیاز به ابزاری مثل پیچ‌ گوشتی روی مانیتور نصب می‌شود به کاربر این امکان را می‌ دهد تا با کمترین زحمت بتوان ارتفاع، خمیدگی و زاویه تصویر را تنظیم کرد.

مانیتور 27 اینچ سری GK ال‌جی (مدل ۲۷GK750F ) نیز همان نرخ تازه‌سازی بالا را برای ارائه تجربه روان بازی دارد. این مانیتور جمع و جور با برخورداری از نرخ‌ تازه‌سازی 240 هرتز، کاهش مات شدن حرکات ۱ms Motion Blur Reduction و فناوری AMD FreeSync هر چیزی که مشتاقان بازی برای تجربه بی‌ عیب و نقص بازی لازم دارند را در اختیار آنها قرار می‌دهد. قابلیت‌های نظیر Black Stabilizer، Dynamic Action Sync، و Crosshair نیز سوژه را در مرکز مانیتور قرار می‌ دهد تا دقت را در بازی‌ های تیراندازی تک‌ نفره افزایش دهد.

همچنین ال‌جی در نمایشگاه IFA 2017 مانیتور فوق عریض 34 اینچی خود (مدل 34UC89G ) را به نمایش می‌ گذارد. این مانیتور با نسبت تصویر 21:9 تجربه بازی کردن را به اوج خود می‌ رساند. این ویژگی جذاب در بازی‌ های مسابقه‌ ای و استراتژی که از نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می‌ کنند بیشتر به چشم می‌ آید. همچنین این مانیتور از NVIDIA G-Sync پشتیبانی کرده و با نرخ بازسازی تصویر 144 هرتز (افزایش سرعت تا 166 هرتز) تجربه متفاوتی در همه بازی‌ ها فراهم می‌ کند.

آقای Jang Ik-hwan معاون ارشد بخش IT  ال‌جی می‌ گوید:

نتیجه تلاش ما برای ارائه بهترین پلتفرم برای گیمرها این سه مانیتور جدید هستند که در نمایشگاه IFA به نمایش درخواهند آمد. ما مطمئنیم بازیکن‌های حرفه‌ای متوجه تفاوت در شیوه بازی خواهند شد و منتظریم تا واکنش آنها بعد از دیدن این مانیتورها و بازی کردن با آنها را ببینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی