ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Flip Master؛ چرخش تا بی نهایت

با توجه به وضعیت اپلیکیشن های تلفن های هوشمند، مینی کلیپ را حالا می توانیم یکی از بزرگترین الگوهای سازندگان بنامیم. بزرگترین المان مثبت ساخته های این استودیو محبوب رقابت بین بازیکن ها است؛ آن ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

با توجه به وضعیت اپلیکیشن های تلفن های هوشمند، مینی کلیپ را حالا می توانیم یکی از بزرگترین الگوهای سازندگان بنامیم. بزرگترین المان مثبت ساخته های این استودیو محبوب رقابت بین بازیکن ها است؛ آن ها مخاطبین را به مسابقه ای نه چندان طولانی با هم فرستاده و هیجان را به رگ هایتان انتقال می دهند.

اکنون خیلی از توسعه دهندگان با استفاده از همین المان می خواهند طعم موفقیت را بچشند. عناوینی که حتی شاید از دیدگاه مکانیزم های گیم پلی قبلا نمونه های مشابه آن ها را دیده باشید ولی نکته اینجاست که وجود همین المان باعث شده تا بازی رنگ و بویی کاملا متفاوت به خودش بگیرد.

Mini Golf یا نسخه های آنلاین Soccer Hero و Minesweeper همگی از عناوین هستند که مهمترین منبع الهام آن ها ساخته های مینی کلیپ است و اتفاقا به خاطر همین پرداخت جالب به رقابت بازیکن ها و مسابقات کوتاه از عناوین لذت بخش تلفن های هوشمند هم به شمار می روند.

عکس وسط مربوط به Flip Diving است که سال گذشته انتشار یافت و بیش از 10 میلیون بار دانلود شد.

اما با وجود اینکه مهمترین علت موفقیت های مینی کلیپ تمرکز روی رقابت های دو نفره و ارائه یک گیم پلی جذاب در قالب همین بخش است آن ها با Flip Diving تصمیم گرفتند تا یک سیاست متفاوت را پیش بگیرند و جای قسمت آنلاین، شانس شان را با بخش آفلاین و سینگل پلیر امتحان کنند.

تصمیمی که نتیجه اش یک موفقیت دیگر در کارنامه درخشان مینی کلیپ به حساب می آمد و حالا این موفقیت تا جایی ادامه پیدا کرده که آن ها را به انتشار یک دنبال معنوی از Flip Diving ترغیب کرده است؛ چند روز پیش Flip Master عرضه شد و همانند Flip Diving یک وظیفه مهم دارید: بچرخید، بچرخید و نهایت یک فرود درست داشته باشید.

اگر در Flip Diving باید به درون یک دریاچه شیرچه می زدید و هنگام پرتاب حرکت های نمایشی انجام می دادید، Flip Master به شما یک جسم فنری داده و حالا روی آن باید به صورت متوالی و تا جایی که نبازید بپرید. در واقع بزرگترین تفاوت Flip Diving با Flip Master در «تعدد پرش ها» است.

یکی از بخش های جالب Flip Diving که به صورت کامل تری راهش را به Flip Master پیدا کرده، وجود یک راوی است که بسته به اتفاقات دیالوگ هایی می گوید.

یعنی چه؟ با Flip Diving بعد از هر پرش درست، به یک سکوی متفاوت می رفتید و آنجا دوباره همین عمل را تکرار می کردید. بنابراین بین هر شیرجه [به خاطر افتادن درون آب] وقفه وجود داشت. به خاطر وجود جسم فنری در Flip Master این وقفه از بین رفته و با یک گیم پلی به مراتب پویاتر رو به رو هستیم.

تغییری به ظاهر کوچک که رنگ و بویی کاملا متفاوت به Flip Master بخشیده و باعث شده تا بازی از لحاظ سرگرمی چیزی از Flip Diving کم نداشته باشد. برای چرخیدن هم کار سختی پیش رو ندارید. شخصیت بازی خودش پریده و کافیست انگشت خود را روی صفحه نگه دارید تا او دور خودش بچرخد.

همچنین می توانید با کشیدن دست تان به سمت چپ یا راست جهت حرکتش را عوض کنید. چون گاهی اوقات با نزدیک شدن کاراکتر بازی به لبه ها، امکان افتادنش به بیرون از جسم فنری وجود دارد. بنابراین با همین تغییر جهت باید مانع از سقوط وی بشوید.

Soccer Stars ،Archery King و War Wing همگی از جمله بازی های محبوبی هستند که توسط مینی کلیپ منتشر شده است.

البته افتادن به بیرون تنها علت باخت نیست. اگر با شکم یا سر روی جسم فنری فرود بیاید، باز هم باخته و مجبورید دوباره دست به رکوردشکنی بزنید. خوشبختانه در اینجا توسعه دهنده با اضافه سازی حرکت های نمایشی مختلف، محیط های گوناگون و قابلیت ارتقا کاراکترها توانسته یکنواختی را از عنوانش دور کند.

بازی های Flip که در آن ها باید یک جسم را بچرخانید با وجود ذات سرگرم کننده خود معمولا خیلی زود خسته کننده می شوند. چون گیم پلی محتوای کافی برای ساعت ها سرگرمی را ندار‌د. اما Flip Master و Flip Diving با دادن آزادی عمل به بازیکن ها و المان های مختلف خلاف جریان آب شنا کرده و به این زودی ها از تجربه شان خسته نمی شوید.

جدا اینکه همانند گذشته فیزیک به بهترین حالت ممکن لا به لای مکانیزم ها جا سازی شده است. بنابراین حرف هایمان را اینگونه به پایان می رسانیم که Flip Diving با ویژگی های مثبتش یک دنباله معنوی عالی برای Flip Master بوده و پیشنهاد می کنیم با دانلود آن شما هم طعم پرش های پیاپی با دستپخت مینی کلیپ را بچشید.

Flip Master

Flip Master

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 185 / 79 مگابایت زبان:

چگونه نسخه اندروید را دانلود کنیم؟ جدا از استفاده از لینک کمکی، می توانید این لینک را درون ربات تلگرام urluploadbot@ گذاشته و بعد از آپلود فایل نصب بازی آن را دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عبدالله موسوی
    عبدالله موسوی | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    ممنون آقای کریمی

مطالب پیشنهادی