ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدفون های جدید سونی
تکنولوژی

معرفی نسل تازه هدفون و هدست های سونی در IFA 2017

پر بی راه نیست اگر بگوییم که هدفون «MDR-1000X» سونی بهترین هدفون بی سیم حال حاضر بازار با قابلیت حذف نویز است. از زمانی که این محصول در نمایشگاه IFA سال گذشته معرفی شد بسیاری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۳

پر بی راه نیست اگر بگوییم که هدفون «MDR-1000X» سونی بهترین هدفون بی سیم حال حاضر بازار با قابلیت حذف نویز است. از زمانی که این محصول در نمایشگاه IFA سال گذشته معرفی شد بسیاری به این فکر افتادند که سونی چگونه می تواند بهترین را باز هم بهتر کند؟ به نظر می رسد امسال به پاسخ خود رسیدیم.

می توان بدون تردید مطمئن بود که هدفون جدید «WH-1000XM2» قابلیت آن را دارد که به میراث داری شایسته برای 1000X تبدیل شود. این محصول از همان تکنولوژی حذف نویز منحصر به فرد و قابل برنامه ریزی در کنار کنترل های لمسی و حالت آمبیانت صوتی و برخی قابلیت های کاربردی دیگر مجهز است.

بزگترین ارتقای 1000XM نسبت به نسل قبل خود مربوط به افزایش ظرفیت باتری آن می شود. با این هدفون جدید می توان تا ۳۰ ساعت به طور مداوم به شنیدن موسیقی پرداخت. ضمن این که به لطف تکنولوژی شارژ سریع، هر بار شارژ کامل حالا تنها ۱۰ دقیقه به طول می انجامد.

علاوه بر این ها، به لطف اپلیکیشن جدید حالا کاربر کنترل بیشتری روی تنظیمات این هدفون خواهد داشت و می تواند ویژگی های متنوع تری از تجربه صوتی را در اختیار داشته باشد. این محصول قرار است از اواخر ماه شهریور و با قیمت ۳۵۰ دلار روانه بازار شود.

محصول جدید دیگر معرفی شده در نمایشگاه امسال یک ایرفون به نام WI-1000X است. این محصول یک هدفون درون گوشی با ست دور گردن است که می تواند با هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت پخش موسیقی را برای کاربر خود تضمین نماید.

این محصول ۲۵۰ دلاری از طریق بلوتوث به موبایل کاربر متصل شده و از فناوری حذف نویز برای بهترین کیفیت صدا در محیط های شلوغ بهره می برد. ضمن این که می توانید از آن به عنوان هدست و برای برقراری تماس های صوتی استفاده نمایید.

آخرین محصول صوتی سونی در IFA امسال ایربادهای جدید WF-1000X است که به مانند دو گجت دیگر از فناوری حذف نویز بهره می برد. کافیست تا این ایربادهای جدید را از محفظه مخصوص خود خارج کنید تا به صورت خودکار روشن شده و به موبایل شما متصل شوند.

باتری تعبیه شده درون کیس محافظ ایربادهای WF-1000X می تواند تا دوبار این هدفون های کوچک بی سیم را شارژ نماید که در مجموع ۹ ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی خواهد کرد. این محصول نیز با قیمت ۲۰۰ دلاری خود از اواخر ماه جاری قابل سفارش و خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    ایربادهای جدید WF-1000X واقعا عالی بودن. استفاده از کیس محافظ به عنوان شارژر همراه واقعا فکر خوبی بوده...

  • ناصر
    ناصر | ۹ شهریور ۱۳۹۶

    واقعا عالی بود ممنون سونی

مطالب پیشنهادی