ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پهپاد جدید DJI
تکنولوژی

به روز رسانی سه پهپاد محبوب DJI به مناسبت نمایشگاه IFA 2017

DJI از آن دست برندهایی است که با دست نسبتاً پر پای به IFA 2017 گذاشته. این کمپانی سه محصول جذاب خود را با برخی بهبودها به روز رسانی کرده است. اولین کوادکوپتر یعنی Mavic ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

DJI از آن دست برندهایی است که با دست نسبتاً پر پای به IFA 2017 گذاشته. این کمپانی سه محصول جذاب خود را با برخی بهبودها به روز رسانی کرده است.

اولین کوادکوپتر یعنی Mavic Pro Platinum به لطف باز طراحی پروانه ها، هنگام پرواز تا ۶۰ درصد صدای کمتری تولید می کند. ضمن این که تغییر اندازه باتری نیز سبب شده تا حالا این پهپاد بتواند تا ۳۰ دقیقه در هوا باقی بماند. این محصول قرار است از ماه سپتامبر و با قیمت ۱۰۹۹ دلار روانه بازار شود.

لازم به ذکر است که مدل سال پیش این پهپاد دیگر تولید نمی شود و از این پس مدل جدید Platinum جایگزین آن خواهد شد.

علاوه بر این، DJI سری حرفه ای تر Phantom 4 را نیز با نسخه ای تحت عنوان Phantom 4 Pro Obsidian به روز رسانی خواهد کرد. محصول جدید علاوه بر رنگ آمیزی مشکی اوبسیدین، در زمینه دوربین نیز بهبودهایی را تجربه خواهد کرد. ضمن این که جهت سبک سازی بدنه آن نیز از جنس منیزیم ساخته خواهد شد. پرنده مکانیکی مذکور قرار است از سپتامبر و با قیمت ۱۴۹۹ دلار روانه بازار شود.

Spark یکی دیگر از پهپادهای محبوب DJI است که به مناسبت نمایشگاه امسال از جهت نرم افزاری به روز رسانی شده است. دوربین این پهپاد متخصص در سفلی حالا قادر به ثبت عکس های پانوراما با افکت لنز چشم ماهی خواهد بود. آپدیت این پهپاد ۵۰۰ دلاری نیز از ماه آینده در دسترس قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی