ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرفون پشت گردنی Jabra Elite 25، عمر باتری 18 ساعته با قیمتی معقول دارد

ایرفون های وایرلسی که به دور گردن قرار می گیرند، این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. اگرچه معمولاً درک بسیاری از مردم از فشن به خاطر پوشیدن چنین ایرفون هایی زیر سوال می رود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

ایرفون های وایرلسی که به دور گردن قرار می گیرند، این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. اگرچه معمولاً درک بسیاری از مردم از فشن به خاطر پوشیدن چنین ایرفون هایی زیر سوال می رود اما این گجت ها مزایای خاص خود را دارند؛ در خود تاب نمی خورند و معمولاً عمر باتری بیشتری بعد از هر شارژ نسبت به ایرفون های وایرلس حقیقی دارند.

حالا کمپانی Jabra دست به کار شده و اخیراً در جریان نمایشگاه IFA 2017، از نک بادهای جدیدی رونمایی کرده که Elite 25 نامیده می شوند و 79 دلار قیمت گذاری شده اند. اما با پرداخت این هزینه باید منتظر چه قابلیت هایی باشید؟ پیش از هر چیز، عمر باتری نک باد Jabra به 18 ساعت می رسد که در نوع خود بسیار تحسین برانگیز است و اکثر محصولات مشابه با این قیمت، معمولاً نصف این عمر باتری را در اختیار کاربر قرار می دهند.

افزون بر این، Elite 25 با دریافت استاندارد IP54 در برابر آب و باد از خود مقاومت نشان می دهد. باند پشت گردنی این هدست، بسیار باریک است و نقاط مختلف آن کاملاً انعطاف پذیر هستند. در میان دکمه های ولوم، دکمه ای برای کنترل صوتی نیز در نظر گرفته شده که دستیار سیری یا Google Now را فعال می کند و به کاربر اجازه می دهد تماس هایش را پاسخ دهد، پیام هایش را بخواند و موسیقی ها را عوض کند.

همانطور که گفته شد، Jabra Elite 25 قرار است با قیمت 79 دلار عرضه شود و از اوایل ماه اکتبر، در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. ضمناً از همین حالا، امکان پیش خرید نک باد مورد اشاره نیز فراهم شده است.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rad
    rad | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    خیلی طراحیش مزخرفه

  • nostalgia darvari
    nostalgia darvari | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

    برای ما هیچ وقت قیمتش معقول نیست

مطالب پیشنهادی