ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت Fall Creators ویندوز ۱۰ مایکروسافت
تکنولوژی

شاید آپدیت Fall Creators ویندوز ۱۰ روز ۲۵ مهر عرضه شود [به روز رسانی: تایید شد]

مدت هاست که می دانیم مایکروسافت در تدارک ارائه یک آپدیت بزرگ برای ویندوز ۱۰ در پاییز امسال است، اما از تاریخ دقیق آن تا امروز اطلاعی در دست نبود. حال به لطف اطلاعات درز ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۵

مدت هاست که می دانیم مایکروسافت در تدارک ارائه یک آپدیت بزرگ برای ویندوز ۱۰ در پاییز امسال است، اما از تاریخ دقیق آن تا امروز اطلاعی در دست نبود. حال به لطف اطلاعات درز کرده از طرف کمپانی لنوو می دانیم که این رویداد احتمالاً در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) به وقوع خواهد پیوست.

طبق گزارش وبسایت PC World، تاریخ عرضه آپدیت جدید ویندوز ۱۰ به طور اتفاقی در صفحه معرفی تبلت هیبریدی Miix 520 لنوو ذکر شده بود. صفحه ای که در حال حاضر از دسترس خارج شده است.

طبق شنیده ها آپدیت Fall Creators ویندوز ۱۰ شامل موارد تازه ای از جمله هوش مصنوعی اختصاصی برای مبارزه با بدافزارها، قابلیت های جدید کورتانا و همچنین امکان تشخیص دستخط خواهد بود.

تا زمان اعلام رسمی از طرف کمپانی ردموندی نمی توان به طور قطع به اطلاعات منتشر شده استناد نمود، اما به هر حال آپدیت مذکور مطابق نامش می بایست در فصل پاییز منتشر شود.

البته برخی کارشناسان باور دارند که مایکروسافت هنوز فرصت بیشتری نیاز دارد تا بتواند تکنولوژی واقعیت ترکیبی خود را هر چه بیشتر با ویندوز ادغام نماید. پس همچنان امکان به تعویق افتادن عرضه آپدیت مورد اشاره وجود خواهد داشت.

 

به روز رسانی:

روز گذشته مایکروسافت در جریان IFA 2017 رسما تایید کرد که آپدیت بعدی ویندوز ۱۰ با نام  Creators Update در تاریخ ۲۵ مهر منتشر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی