ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تایید کرد: نظارت بر توسعه سیری به کریگ فدریگی محول شد

اگر نگاهی به صفحه مدیران اپل بیاندازید در خواهید یافت که نظارت بر توسعه سیری حالا به کریگ فدریگی واگذار شده و ادی کیو مدیر واحد خدمات اپل دیگر در این امر نقشی ندارد. گفتنی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

اگر نگاهی به صفحه مدیران اپل بیاندازید در خواهید یافت که نظارت بر توسعه سیری حالا به کریگ فدریگی واگذار شده و ادی کیو مدیر واحد خدمات اپل دیگر در این امر نقشی ندارد.

گفتنی است کریگ فدریگی هم اکنون به عنوان نایب رئیس مدیریت نرم افزار شرکت کالیفرنیایی فعالیت دارد و مستقیما به تیم کوک مدیرعامل آن گزارش می دهد؛ با در نظر داشتن آنچه گفته شد توسعه iOS، macOS و سیری در حیطه وظایف وی قرار دارند و تیم تحت نظارت وی مسئولیت ارائه رابط های کاربری، اپلیکیشن ها و فریم ورک های مورد استفاده در محصولات این شرکت را بر عهده دارند.

در اینجا باید اشاره کنیم که صفحه مدیران اپل به تازگی این اطلاعات را نشان می دهد در حالی که فدریگی ماه هاست به این سمت منصوب شده است.

به عنوان شاهدی بر این ادعا لازم است یادآور شویم که در جریان کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت در سال ۲۰۱۶ فدریگی به همراه فیل شیلر مدیر بازاریابی اپل در گفتگویی که پیرامون سیری صورت می گرفت شرکت کرد و در آن از تلاش های اپل برای متن باز کردن دستیار صوتی اش برای توسعه دهندگان گفت.

در جریان کنفرانس توسعه دهندگان امسال اپل نیز وی روی استیج رفت تا در مورد بهبودهای سیری در iOS 11 از جمله صدای طبیعی تر، توانمندی های داخلی اش در ترجمه و پیشرفت های آن در یادگیری ماشینی بگوید.

در اینجا باید اشاره کنیم که کیو همچنان نظارت بر آیتونز استور، اپل موزیک، اپل پی، اپل مپس و آیکلاود را در لیست وظایفش خواهد داشت و روشن است که با انتقال مسئولیت های مربوط به فدریگی زمان بیشتری را برای تمرکز روی تولید محتوای اصلی و اورجینال برای شرکت متبوعیش در اختیار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی