ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان Forza Motorsport 5 برای مشترکین سرویس گلد ایکس باکس رایگان شد

با رسیدن ماه سپتامبر، زمان معرفی بازی های رایگان سرویس گلد ایکس باکس، فرا رسیده است. مایکروسافت در این ماه، چهار بازی را برای کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 رایگان کرده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

با رسیدن ماه سپتامبر، زمان معرفی بازی های رایگان سرویس گلد ایکس باکس، فرا رسیده است. مایکروسافت در این ماه، چهار بازی را برای کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 رایگان کرده است که در میان آن ها عناوین جذابی نیز مشاهده می شود.

نسخه بازی سال عنوان Forza Motorsport 5 برای دارندگان سرویس گلد کنسول ایکس باکس وان رایگان خواهد بود، این در حالی است که نسخه هفتم از این سری در پاییز امسال منتشر خواهد شد.

نسخه بازی سال Forza Motorsport 5 شامل یک بسته الحاقی است که 10 ماشین دیگر را به بازی اضافه می کند. در میانه ماه سپتامبر، مشترکین سرویس گلد ایکس باکس به بازی Oxenfree نیز به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت.

این عنوان ماجرایی اتمسفریک و دیالوگ محور، در سال گذشته منتشر شد و جدیدترین بازی رایگان سرویس گلد ایکس باکس این ماه به شمار می رود.

بازی مسابقه ای Hydro Thunder Hurricane نیز روی کنسول ایکس باکس 360 از آغاز این ماه رایگان خواهد بود. همچنین قسمت سوم سری بتلفیلد هم در میانه ماه، به سرویس گلد صاحبان این کنسول خواهد آمد.

لازم به ذکر است که هر دو این بازی ها، با استفاده از سرویس backwards مایکروسافت، روی ایکس باکس وان نیز قابل بازی خواهند بود. همچنین اکثر بازی های ماه گذشته این سرویس، برای مدتی، هنوز رایگان خواهند ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali kjh
    Ali kjh | ۱۱ شهریور ۱۳۹۶

    بازیای این ماه عالی هستن. مبارک صاحباش!

مطالب پیشنهادی