ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر تیم طراح کفش های هوشمند نایکی به تسلا ملحق شد

طبق گزارش نشریه ای به نام HypeBeats، تیفانی بیرز که به خاطر طراحی و ساخت کفش های انقلابی نایکی با قابلیت بسته شدن خودکار بند، نامش بر سر زبان ها افتاد طبق توافقی به کمپانی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

طبق گزارش نشریه ای به نام HypeBeats، تیفانی بیرز که به خاطر طراحی و ساخت کفش های انقلابی نایکی با قابلیت بسته شدن خودکار بند، نامش بر سر زبان ها افتاد طبق توافقی به کمپانی تسلا ملحق شد.

وی که از مبتکران ارشد نایکی به شمار می رود در طراحی برخی از جالب ترین کفش های کتانی این برند مشارکت داشته، از جمله مدلی که بندهایش به صورت خودکار بسته می شد.

حالا ظاهرا قرار است که این خانم خلاق نبوغ خود را در صنعت خودرو به کار بگیرد و به عنوان مدیر برنامه های فنی کارکنان تسلا مشغول به کار شود.

اگر خاطرتان باشد خبر معرفی کفش های کتانی HyperAdapt که با بهره گیری از نوعی تکنولوژی پیشرفته قابلیت بسته شدن خودکار بند را داشتند جنجال زیادی را در فضای مجازی به پا کرد و در ادامه نایکی با اعلام قیمت نجومی ۷۲۰ دلاری برای آنها بار دیگر مشتریان خود را شوکه کرد.

خانم بیرز اما در این پروژه به عنوان مدیر تیم توسعه دهنده سیستم الکترونیکی بندکشی انطباقی کنشگر (Electro Adaptive Reactive Lacing system) آن فعالیت کرده که این فناوری در هر دو کفش جالب این شرکت یعنی مدل های HyperAdapt و Mag مورد استفاده قرار گرفت.

البته اینکه بیرز قرار است در تسلا دقیقا روی چه تکنولوژی هایی کار کند هنوز مشخص نشده و برای روشن شدن این مساله باید همچنان منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی