ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موس گیمینگ ریزر «باسیلیسک» به یک کلاچ مجهز شده است

کمپانی «رِیزِر» که در زمینه تولید تجهیزات مخصوص بازی فعالیت می کند، به تازگی از یک موس گیمینگ به نام «باسیلیسک» رونمای کرده که برای بازی های اکشن و شوتر توسعه یافته، و به یک ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

کمپانی «رِیزِر» که در زمینه تولید تجهیزات مخصوص بازی فعالیت می کند، به تازگی از یک موس گیمینگ به نام «باسیلیسک» رونمای کرده که برای بازی های اکشن و شوتر توسعه یافته، و به یک «کلاچ» مجهز شده است.

ویژگی جدید به کاربر اجازه می دهد با نگه داشتن شاسی مخصوص، حساسیت DPI موس را تغییر داده، با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کرده (push-to-talk) یا آیتم ها را در جریان بازی بردارد که توانایی مولتی تسکینگ گِیمر را به طرز قابل توجهی افزایش خواهد داد.

رِزِر باسیلیسک از حساسیت 16000DPI برخوردار است

البته قابلیت شخصی سازی محصول جدید به همینجا ختم نشده و کاربر می تواند از میان 2 سایز مختلف، شاسی مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا در صورت عدم تمایل به استفاده از کلاچ رِیزِر، قسمت مربوطه را با یک درپوش مخصوص بپوشاند. همچنین به گفته شرکت سازنده، امکان تغییر آنی DPI باعث می شود که بازیکن بتواند در شرایط مبارزه نزدیک یا از راه دور، حالت مناسب را به سرعت انتخاب کند.

لازم به ذکر است که «رِیزِر باسیلیسک» نهایت حساسیت 16000DPI را (که به واسطه استفاده از سنسوری مشابه با مدل Lancehead به دست آمده) برای کاربر فراهم کرده که در کنار امکان تنظیم مقاومت اسکرول ویل، گزینه مناسبی برای گیمرها به حساب می آید.

گفتنی است موس گیمینگ مورد بحث با LED رنگی قابل تنظیم، اواخر سال 2017 و با قیمت 70 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • بهادر
    بهادر | ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

    این دوستمون راست میگه لاجیتک تقریبا دو سه ساله تو محصولاتش این قابلیت شیفت رو داشته خودمم موس G302 دارم تقریبا برای هر کلید میشه این قابلیت رو تعیین کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی