ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۶۶ هزار ساعت دیتای کاربران اپل واچ، در اختیار شرکت سازنده

بن کورت در نشریات مختلف پیرامون سلامت آقایان مطلب می نویسد و به تازگی شانس آن را پیدا کرده که از آزمایشگاه تمرینات بدنی اپل که البته دیگر ماهیت سری گذشته را ندارد دیدن کند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

بن کورت در نشریات مختلف پیرامون سلامت آقایان مطلب می نویسد و به تازگی شانس آن را پیدا کرده که از آزمایشگاه تمرینات بدنی اپل که البته دیگر ماهیت سری گذشته را ندارد دیدن کند.

در جریان این دیدار مدیر تناسب اندام تکنولوژی های سلامتی اپل ادعاهای جالب و در عین حال جسورانه ای را در رابطه با دستاوردهای این آزمایشگاه مطرح کرده است.

آقای Jay Blahnik در ملاقاتش با کورت عنوان کرده:

اطلاعاتی که آزمایشگاه ما در رابطه با فعالیت های بدنی کاربران گردآوری کرده از هر مطالعه و پژوهش دیگری که در تاریخ بشر در این باره صورت گرفته بیشتر است. ما در پنج سال گذشته اطلاعات مربوط به ۳۳ هزار فعالیت بدنی شامل ۶۶ هزار ساعت دیتای متعلق به صدهزار کاربر را جمع آوری کرده ایم.

البته که در صحت گفته های وی تردیدی نیست اما با در نظر داشتن ده ها محقق و پژوهشگر حوزه پزشکی که سال هاست به صورت روزانه فعالیت بدنی شمار بیشتری از افراد را زیر نظر دارند، روشن است که  گردآوری و تحلیل این اطلاعات چندان هم برای این کمپانی دشوار نخواهد بود.

هرچند امید می رود که این تلاش ها در WatchOS 4 که طبق گزارشات قابلیت جفت شدن با دستگاه های ضربان سنج قلب را دارد و فعالیت های بدنی بیشتری را شامل می گردد سودمند واقع شوند.

در انتها بد نیست اشاره کنیم ساعت هوشمند اپل درآمدهای خوبی را روانه حساب های بانکی این شرکت کرده چراکه هم اکنون این کمپانی یکی از عمده تولیدکنندگان محصولات پوشیدنی هوشمند دنیاست و در جریان سه ماهه دوم امسال با رشد سال به سال ۵۰ درصدی در این واحد خود روبرو بود.

ناگفته نماند که طبق برخی گزارشات نسخه بعدی از اپل واچ از قابلیت تماس صوتی برخوردار خواهد بود و این یعنی دیگر برای این منظور نیازی نیست که آیفون را همراه با خود داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی