ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آپدیت 4.3 تلگرام: ردیابی بهتر پاسخ ها، بخش جدید استیکرهای محبوب و ارتقای ارسال دعوت نامه

تلگرام دقایقی پیش با ارسال پستی در وبلاگ خود از انتشار نسخه 4.3 این اپلیکیشن برای پلتفرم های iOS و اندروید خبر داد. آپدیت 4.3 تغییرات خیلی بزرگی برای تلگرام به ارمغان نیاورده و فقط ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۱:۱۹

تلگرام دقایقی پیش با ارسال پستی در وبلاگ خود از انتشار نسخه 4.3 این اپلیکیشن برای پلتفرم های iOS و اندروید خبر داد. آپدیت 4.3 تغییرات خیلی بزرگی برای تلگرام به ارمغان نیاورده و فقط چند قابلیت کوچک را به آن اضافه کرده است، اما همین قابلیت های کوچک می توانند در بهبود تجربه کار با این پیام رسان اثرات بسیار مثبتی داشته باشند.

ردیابی بهتر منشن ها

اولین قابلیت که شاید خیلی ها منتظرش بودند، بهبود اطلاع رسانی تلگرام برای مواقعی است که در چت های گروهی منشن می شوید. تا پیش از نسخه 4.3 اطلاع رسانی درستی از منشن شدن در گروه ها صورت نمی گرفت و همین باعث می شد که بسیاری از پیام ها را از دست بدهید.

اما حالا و از نسخه 4.3 به بعد، هنگام منشن شدن در چت های گروهی علامت @ کنار هر گروه و در فهرست چت های شما به نمایش در می آید. بدین ترتیب برای یافتن هر منشن کافیست روی علامت @ اشاره کنید تا به پیامی که نام کاربری تان در آن ذکر شده برسید.

بخش استیکرهای محبوب

اما قابلیت بعدی، اضافه شدن یک بخش جدید به پنل استیکرهاست. از حالا به بعد می توانید پنج پکیج استیکر محبوب خود که بیشتر از بقیه پکیج ها استفاده می کنید را برای دسترسی بهتر در پنل استیکرها به قسمت Favorites اضافه کنید. این بخش با علامت ستاره در پنل استیکرهای تلگرام مشخص شده است.

استیکرهای مخصوص برای گروه ها 

ادمین های گروه هایی که صد عضو یا بیشتر دارند، حالا می توانند یک پکیج رسمی استیکر برای استفاده اعضای گروه در اختیار آن ها قرار بدهند. این پکیج ها فقط برای استفاده در آن گروه خاص در نظر گرفته شده و نکته خوب این که کاربران مجبور به اضافه کردن آن ها به آرشیو استیکرهایشان نیستند.

دعوت از دوستان 

بخش Invite Friends تلگرام (که از منوی مخاطبین می توانید به آن دسترسی داشته باشید) به طور کامل در نسخه 4.3 متحول شده است. مخاطبین شما که در تلگرام نیستند اما بسیاری از دوستان آن ها از تلگرام استفاده می کنند حالا در صدر فهرست بخش Invite Friends قرار گرفته اند تا در صورت تمایل برای پیوستن به اپلیکیشن برای آن ها دعوت نامه ارسال کنید. تلگرام با تغییراتی که در این بخش انجام داده امیدوار است که بتواند کاربران بیشتری را به استفاده از پلتفرم پیام رسانش تشویق کند.

قابلیت های دیگر

به جز مواردی که گفتیم، قابلیت های ریز و درشت دیگری هم به نسخه جدید تلگرام اضافه شده که به خلاصه ای از مهم ترین هایشان اشاره می کنیم:

  • پشتیبانی از تصاویر استریم زنده سرویس Twitch با امکان مشاهده در حالت تصویر در تصویر
  • امکان چک کردن قدرت سیگنال هنگام برقراری تماس های صوتی
  • امکان ویرایش عکس های کپی پیست شده در صفحه های چت، قبل از آنکه به ارسال آن ها اقدام کنید (برای نسخه iOS)
  • نگه داشتن طولانی انگشت روی پیام ها برای فوروارد همزمان به چندین مخاطب (نسخه اندروید)
  • ردیابی موقعیت تصاویری که در گفتگوها ارسال شده از قسمت Shared Media
  • ارتقای سرعت همگام سازی پیام ها در نسخه اندروید

همچنین تلگرام در انتهای پست اطلاع رسانی اش اعلام کرده که به زودی آپدیت دیگری را هم با خصوصیات و قابلیت هایی جدید منتشر می کند. برای دریافت آخرین نسخه تلگرام می توانید همین حالا به اپ استور و گوگل پلی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamid Nezafat
    Hamid Nezafat | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

    توی ای او اس ۱۱ یه سری مشکلات داشت که خدا رو شکر حل شد...مرسی تلگرام❤️

مطالب پیشنهادی