ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صفحه گردان Technics SP-10R؛ محصول جدید پاناسونیک برای عاشقان موسیقی

کمپانی پاناسونیک در نمایشگاه IFA امسال بار دیگر به دنبال برند «Technics» خود رفته تا با معرفی یک «Turntable» یا صفحه گردان جدید و با کیفیت، عاشقان موسیقی را به وجد بیاورد. محصول مورد بحث ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

کمپانی پاناسونیک در نمایشگاه IFA امسال بار دیگر به دنبال برند «Technics» خود رفته تا با معرفی یک «Turntable» یا صفحه گردان جدید و با کیفیت، عاشقان موسیقی را به وجد بیاورد.

محصول مورد بحث «SP-10R» نام داشته و در واقع به عنوان نسخه امروزی مدل «SP10MK2» که در سال 1975 وارد بازار شد، معرفی شده است. جالب اینجاست که پاناسونیک ترن تیبل جدید خود را «با کیفیت ترین ترن تیبل direct-drive تا به امروز» خوانده و آن را مخصوص خوره های موسیقی معرفی کرده است.

SP-10R کمترین نویز و ارتعاش را در میان محصولات موجود در بازار دارد

در نگاه اول، SP-10R از طراحی چشم نوازی برخوردار بوده و صفحه 7 کیلوگرمی برنجی آن در کنار منبع تغذیه مجزا، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. به گفته پاناسونیک، دلیل جدا کردن منبع تغذیه از صفحه گردان، کاهش هرچه بیشتر نویز و ارتعاشات اضافی بوده که باعث شده SP-10R با نرخ 0.015 درصد، رکورد بسیار خوبی در مقایسه با ترن تیبل های نرمال با 0.25 درصد نویز داشته باشد.

از طرف دیگر شرکت سازنده ادعا می کند که محصول اخیر، با نسبت سیگنال به نویز 92 دسیبل بهترین نمونه موجود در بازار است که البته باید توجه داشت کاربران عادی، تفاوت خاصی در نسبت های بالای 60 دسیبل حس نمی کنند که چنین موضوعی مسلماً فقط برای عاشقان موسیقی اهمیت خواهد داشت.

طبق اظهارات پاناسونیک، SP-10R تابستان سال آینده (با قیمت نامعلوم) وارد بازار می شود که با توجه به نحوه قیمت گذاری محصولات قبلی سری Technics، احتمالاً شاهد مطالبه مبلغ گزافی از سوی کمپانی تولیدکننده خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی