ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی جدید ال جی و نمایش قابلیت های پرچمدار V30 [تماشا کنید]

موبایل پرچمدار ال جی «V30» چهارشنبه هفته گذشته طی رویدادی در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شد که با نمایشگر تمام صفحه OLED با نسبت ابعاد 18:9 و ماژول دوربین دوگانه، تقریباً مشخصاتی منطبق بر شایعات ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

موبایل پرچمدار ال جی «V30» چهارشنبه هفته گذشته طی رویدادی در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شد که با نمایشگر تمام صفحه OLED با نسبت ابعاد 18:9 و ماژول دوربین دوگانه، تقریباً مشخصاتی منطبق بر شایعات پیش از معرفی داشت.

شرکت کره ای پس از معرفی محصول جدید، یک تیزر رسمی و کوتاه نیز منتشر کرد و حالا با انتشار یک ویدیوی جدید، برخی از قابلیت ها و ویژگی های اصلی پرچمدار خود را معرفی کرده است.

همان طور که در ویدیوی مورد بحث مشاهده می کنید، ال جی با تأکید بر نمایشگر همیشه روشن، قابلیت های صفحه نمایش دوم (که در موبایل های قبلی سری V وجود داشت) را به نمایشگر اصلی آورده و حتی توانمندی های تازه ای را نیز به اسمارتفون خود افزوده است.

ال جی امکان استفاده از تنظیمات دوربین سایر کاربران را در V30 فراهم کرده است

کمپانی مورد بحث همچنین خبر از ویژگی های جدیدی در بخش دوربین خود (که نقطه تمرکز تبلیغات V30 بود) می دهد که شامل افکت های جدید (که شرکت تأکید دارد با فیلترهای موجود متفاوت است) و امکان زوم با قابلیت تعیین سرعت شده، و در زمینه ثبت عکس نیز امکان استفاده از تنظیمات سایر کاربران و عکاسان حرفه ای را فراهم می کند.

علاوه بر موارد مذکور، قابلیت هایی مانند باز کردن قفل تلفن با تشخیص صدا، دستیار صوتی «Google Assistant»، توانایی های صوتی ویژه و ابزار بهینه سازی بازی ها نیز از جمله مواردی هستند که در ویدیوی جدید ال جی به آنها اشاره شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Mahdi Bouzarjomehri
    Mahdi Bouzarjomehri | ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

    ضبط صدای v20 عالی بود، این چطوره؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی