ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن 3D Creator سونی مختص به تلفن های XZ1 و XZ1 Compact نخواهد بود

هقته گذشته بود که سونی تلفن های هوشمند Xperia XZ1 و XZ1 Compact را معرفی کرد. یکی از ویژگی های برجسته ای که همراه با این تلفن های هوشمند به نمایش در آمد برنامه ای به ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

هقته گذشته بود که سونی تلفن های هوشمند Xperia XZ1 و XZ1 Compact را معرفی کرد. یکی از ویژگی های برجسته ای که همراه با این تلفن های هوشمند به نمایش در آمد برنامه ای به نام 3D Creator است که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از دوربین عقب دستگاه، اشیاء مد نظرشان را اسکن نموده و فایل دریافتی را به عنوان یک تصویر سه بعدی ذخیره نمایند.

با این حال به نظر می رسد که این برنامه به هیچ یک از قابلیت های دو تلفن XZ1 و XZ1 Compact همچون دوربین و یا پردازنده وابسته نیست. همانطور که می دانید انحصار نرم افزاری در دنیای تلفن های هوشمند بسیار نادر است.

به عنوان مثال در برهه ای گوگل با عرضه فرمویری، ژست های حرکتی حسگر اثر انگشت تلفن های هوشمند پیکسل را به دو موبایل Nexus 5X و 6P اضافه کرد. بنابراین طبق گفته های سونی باید منتظر عرضه قابلیت 3D Creator برای دستگاهی چون XZ Premium نیز باشیم.

در همین رابطه با توجه به اخبار منتشر شده توسط سونی، XZ Premium برنامه 3D Creator را به عنوان بخشی از به روزرسانی اندروید اوریو دریافت خواهد کرد. بنابراین صاحبان این تلفن هوشمند نیز می توانند از مزایای این ویژگی که به نظر می رسید تنها به دو دیوایس XZ1 و XZ1 Compact اختصاص داشته باشد نیز بهره مند شوند.

با این حال فکر می کنیم که اندروید اوریو به این زودی ها برای XZ Premium منتشر نشود. در حقیقت فکر می کنیم این کمپانی در حال حاضر قصد دارد تا مدتی این ویژگی را به عنوان قابلیتی منحصر به فرد برای تلفن های هوشمند تازه خود نگه دارد و سپس آن را برای دیگر محصولاتش منتشر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

    اهم
    سامسونگ
    AOD

مطالب پیشنهادی