ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با مدل چینی، کپی برداری شده و ارزان قیمت گلکسی نوت 8 آشنا شوید

کمپانی چینی Umidigi به تازگی از موبایلی تحت عنوان UMIDIGI S2 Pro رونمایی کرده که به گفته سازندگانش، نخستین موبایل تمام نمایشگر با عمر باتری دو روزه است. این موبایل تازه، مشخصات سخت افزاری بسیار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۵

کمپانی چینی Umidigi به تازگی از موبایلی تحت عنوان UMIDIGI S2 Pro رونمایی کرده که به گفته سازندگانش، نخستین موبایل تمام نمایشگر با عمر باتری دو روزه است. این موبایل تازه، مشخصات سخت افزاری بسیار تحسین برانگیزی در خود جای داده و به چیپست Helio P25 با هشت هسته Cortex A53 و فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز مجهز شده و از دیگر مشخصات مهم آن می توان به 6 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

نمایشگر 5.99 اینچی دستگاه، رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل را به نمایش می آورد و حاشیه بسیار کمی دارد؛ در واقع به گفته Umidigi، نمایشگر 90 درصد از پنل جلویی را اشغال کرده و از این جهت، شباهت زیادی به گلکسی نوت 8 سامسونگ یافته است. از دیگر نکات مربوط به نمایشگر نیز می توان به نسبت ابعاد 18:9 آن اشاره کرد که دیگر دارد تبدیل به نُرمی تازه در میان موبایل ها هوشمند تبدیل می شود و پیشتر مشابه اش را در موبایل های جی 6 و V30 ال جی یا کهکشانی های سامسونگ دیده ایم.

از منظر طراحی، UMIDIGI S2 Pro از بدنه یکپارچه تمام فلزی بهره می برد و در دو رنگ مشکی با قرمز به دست مشتریان خواهد رسید. گفتنی است که Umidigi مشغول آماده سازی مدلی مخصوص با رنگ نقره ای جیوه ای نیز هست که البته هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد.

دوربین پشتی UMIDIGI S2 Pro دوگانه بوده و به سنسورهای IMX258 سونی مجهز شده است. این دو سنسور 13 مگاپیکسلی، قادر به ثبت تصاویری عریض بوده و به کمک گشودگی دهانه لنز f/2.0، افکت های طبیعی عمق میدان را روی تصاویر اعمال می کند. گفته می شود دستگاه از قابلیت های پیشرفته فوکوس خودکار نیز بهره مند بوده و بهترین فوکوس را در هر سطح از زوم می یابد.

Umidigi در حال حاضر پیش فروش موبایل تازه خود را آغاز کرده که قرار است تا دو هفته دیگر به دست مشتریان برسد. همانطور که گفته شد، دستگاه در دو رنگ به بازار می آید و برای دستیابی به چنین مشخصات سخت افزاری قابل توجهی و نیز موبایلی که حداقل از جلو شباهت بسیاری به نوت 8 دارد لازم است مبلغ 269 دلار را بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    انصافا چقد قشنگ پشتش رو طراحی کردن. سامسونگ یخورده یاد بگیره. پشت نوت 8 چیه اخه.

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    محصولات چینی که وارد نمی شن بدونید کیفتی در حد عالی دارن مخصوصا یومی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی