ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه دهنده برزیلی اطلاعات تازه ای از آیفون اکس منتشر کرد

حداکثر تا ۹ روز دیگر آیفون اکس (یا ادیشن) در سالن سینمای استیو جابز واقع در ساختمان تازه اپل رونمایی می شود و به تدریج شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در رابطه با این نسخه از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

حداکثر تا ۹ روز دیگر آیفون اکس (یا ادیشن) در سالن سینمای استیو جابز واقع در ساختمان تازه اپل رونمایی می شود و به تدریج شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در رابطه با این نسخه از آیفون هستیم که قرار است به مناسبت دهمین سالگرد تولد این موبایل معرفی گردد.

طبق توییتی که Guilherme Rambo یکی از توسعه دهندگان iOS در برزیل منتشر کرده دارندگان آیفون اکس قادر خواهند بود که با نگه داشتن دکمه اسلیپ/ویک/پاور سیری را فعال نمایند.

با در نظر داشتن اینکه آیفون بعدی شرکت کالیفرنیایی فاقد دکمه هوم خواهد بود، روشن است که صرفا با این ژست یا گفتن عبارت Hey Siri دستیار مجازی اپل فعال می گردد.

براساس گزارش اخیری که در نشریه بلومبرگ منتشر شده، بسیاری از کارکردهای دکمه هوم آیفون بعدی به یک نوار نرم افزاری منتقل شده اند که البته قرار است با آپدیت iOS 11 در اختیار کاربران آیپد نیز قرار داده شود.

دکمه اسلیپ/ویک/پاور هم طبق شایعات قابلیت های مختلفی دارد؛ برای مثال با فشار دادن آن دستگاه آنلاک (یا از حالت اسلیپ خارج) می شود. با فشردن دوباره دکمه، موبایل مجددا قفل می گردد. یک فشار طولانی تر نیز دستگاه را خاموش خواهد کرد.

اگر کاربری نیاز به درخواست کمک داشته باشد صرفا با پنج اشاره کوچک و سریع روی نمایشگر با شماره ۹۱۱ (یا معادل محلی آن) تماس گرفته می شود.

گفته می شود آیفون جدید وضعیتی به نام Cop Mode دارد که به صورت موقتی تاچ آی دی را غیرفعال می کند تا زمانی که کاربر مجددا کلمه عبور را تایپ نماید. با این کار افسران پلیس دیگر بدون اجازه کاربر امکان دسترسی به محتوای موبایل را ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • as.s
    as.s | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

    ژووووووون????

  • jamalifar
    jamalifar | ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

    مگه تاچ ایدی داره که بخواد موقتی غیر فعال شه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی