ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات تازه از گلکسی اس ۹؛ رونمایی زودتر از موعد و طراحی تمام نمایشگر

سامسونگ در می سال ۲۰۱۶ درخواست ثبت پتنتی را به اداره علائم تجاری کره تسلیم کرده که به احتمال زیاد یکی از ویژگی های گلکسی اس ۹ را به تصویر می کشد. در این پتنت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

سامسونگ در می سال ۲۰۱۶ درخواست ثبت پتنتی را به اداره علائم تجاری کره تسلیم کرده که به احتمال زیاد یکی از ویژگی های گلکسی اس ۹ را به تصویر می کشد.

در این پتنت به وجود نمایشگر لبه به لبه در پرچمدار بعدی کمپانی کره ای اشاره شده که در بخشی از آن نیز قسمت مربوط به جایگذاری حسگر دستگاه به چشم می خورد.

در تصاویر ضمیمه شده به اسناد این پتنت موبایلی دیده می شود که بخش جلویی آن کاملا با نمایشگر پوشانده شده و فاقد کوچک ترین حاشیه است. در واقع یک صفحه نمایش لبه به لبه اینفینیتی بخش رویی دستگاه را پوشانده و در قسمت بالایی آن نیز بریدگی کوچکی دیده می شود که ظاهرا به ماژول اسپیکر، دوربین جلویی و حسگر نور محیط دستگاه اختصاص دارد.

گلکسی اس ۹ اما درست مانند نسخه قبلی خود احتمالا از نمایشگر اینفینیتی ۵.۸ اینچی و نسخه پلاس آن نیز از نمایشگر ۶.۲ اینچی استفاده خواهد کرد.

این پرچمدار همچنین به احتمال خیلی زیاد به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز خواهد شد؛ امکانی که قرار بود در گلکسی اس ۸ رنگ واقعیت به خود بگیرد اما محقق نشد.

سامسونگ برای رقابت با آیفون ۸ گلکسی اس ۹ را زودتر از موعد معرفی می کند

در انتها بد نیست اشاره کنیم که طبق گزارش برخی رسانه های کره ای عرضه نمایشگرهای اولد سامسونگ دیسپلی از اواسط آبان ماه شروع می شود و در نتیجه گفته شده که پرچمدار بعدی خانواده گلکسی اس احتمالا اوایل بهمن ماه از راه می رسد.

بنابر برخی شنیده ها سامسونگ برای رقابت با آیفون ۸ که در تاریخ ۲۱ شهریور ماه رونمایی می شود تصمیم به انجام چنین کاری گرفته.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • mohamadreza
    mohamadreza | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    آدم میترسه گوشی بخره اصن ? جدید ترین مدل هر گوشیو بخری فرداش یکی دیگ در میاد ? طرف بخره یجوری پشیمونش میکنن ک .. ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی