ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل آیفون های شامل گارانتی را برچه اساسی گزینش می کند؟

به تازگی جزییات مربوط به راهنمای ضمانت پس از فروش آیفون های اپل در فضای مجازی افشا شده است که نشان می دهد موبایل های این کمپانی چگونه برای تعمیر به عنوان بخشی از گارانتی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

به تازگی جزییات مربوط به راهنمای ضمانت پس از فروش آیفون های اپل در فضای مجازی افشا شده است که نشان می دهد موبایل های این کمپانی چگونه برای تعمیر به عنوان بخشی از گارانتی تعیین می شوند. در این راهنمای 22 صفحه ای که به گزارش بیزنس اینسایدر از طریق دراپ باکس فاش شده، جزییات مربوط به تعمیرات داخل گارانتی، تعمیرات خارج از گارانتی و دستگاه هایی که به خاطر برخی آسیب ها یا دستکاری های غیر رسمی مورد قبول نیستند ذکر شده است.

ناگفته نماند که این راهنما، نکات مربوط به تعمیرات آیفون 6، 6 پلاس، 6 اس، 6 اس پلاس، 7 و 7 پلاس را شامل می شود. از جمله مشکلاتی که از سوی اپل مورد ضمانت قرار می گیرد می توان به شکستگی زیر شیشه نمایشگر یا مشکلات پیکسل، ناهنگاهنگی در حباب دوربین فیس تایم یا بروز شکستگی روی پنل جلویی اشاره کرد. گفته می شود دیوایس هایی که از چنین مشکلاتی رنج می برند، بدون توجه به خرابی های اتفاقی یا ناشی از مایعات، به رایگان تعمیر می شوند.

خرابی های دیگر مانند ترک خوردگی LCD، آسیب های وارده به خاطر برخورد لیزر با دوربین، ساییدگی های شدید، چندین ترک در شیشه و آسیب به کانکتور، به صورت سرویس خارج از گارانتی مورد تعمیر قرار می گیرند. علاوه بر این، آیفون هایی که به صورت عمدی دچار آسیب شده باشند، قطعه ای از آنها حذف شده باشد یا شامل باتری هایی غیر از باتری های استاندارد باشند برای تعمیرات پذیرفته نمی شوند.

راهنمای مورد اشاره بخشی مربوط به صدمات ناشی از آب را نیز در خود جای داده و به مهندسین می گوید در صورت روشن شدن «نشانگر برخورد با آب» (که در این صورت، به رنگ قرمز در می آید)، دستگاه را باز کرده و به بررسی آن بپردازند.

یکی از مهندسین اپل به بیزنس اینسایدر گفته است که که مستندات گارانتی مشابهی برای تمام محصولات کمپانی وجود دارد که از آن ها برای وارسی فیزیکی و تعیین هزینه تعمیرات استفاده می شود. یکی دیگر از مهندسین این کمپانی نیز می گوید که از این مستندات معمولاً به جز هنگام مواجهه با اتفاقات نادر استفاده نمی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی