ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل ZTE Blade A2S معرفی شد؛ نمایشگر 5.2 اینچی و رم 3 گیگابایتی، تنها 107 دلار

کمپانی ZTE به تازگی دستگاه جدیدی را به خانواده موبایل های هوشمند ارزان قیمت سری A خود اضافه کرده و از ZTE Blade A2S رونمایی به عمل آورده؛ موبایلی که مدل ارتقایافته Blade A2 سال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

کمپانی ZTE به تازگی دستگاه جدیدی را به خانواده موبایل های هوشمند ارزان قیمت سری A خود اضافه کرده و از ZTE Blade A2S رونمایی به عمل آورده؛ موبایلی که مدل ارتقایافته Blade A2 سال گذشته به حساب می آید.

Blade A2S حالا اندکی از منظر طراحی دچار تغییر شده است. بدنه دستگاه کماکان از جنس آلومینیوم است اما پنل پشتی از نوعی خمیدگی کوچک بهره می برد تا بهتر در دست قرار گیرد. نمایشگر دستگاه هم ابعاد بالاتری (برابر با 5.2 اینچ) داشته و رزولوشن 1080p را به نمایش در می آورد.

چیپست هشت هسته ای MT6753 مدیاتک در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و از دیگر مشخصات می توان به 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد؛ ضمناً حافظه داخلی را می توان به کمک جایگاه هیبریدی سیم کارت نیز افزایش داد. دوربین اصلی دستگاه، قادر به ثبت تصاویر 13 مگاپیکسلی است و از فلاش LED بهره می برد، از طرف دیگر، دوربین جلو هم سنسوری 5 مگاپیکسلی دارد.

باتری هم از دیگر قطعاتی است که دچار بهبود شده و حالا ظرفیتی معادل 2540 میلی آمپر ساعت دارد و از طریق پورت مایکرو USB شارژ می شود. در حالی که دو طرف پورت مایکرو USB با بخش های مشبکی پوشیده شده که تصور می شود اسپیکرهای دستگاه باشند، در واقع تنها یکی از آنها اسپیکر است و دیگری صرفاً تقارن را به طراحی Blade A2S می آورد. گفتنی است این موبایل از قابلیت ترجمه همزمان زبان نیز بهره می برد که پیشتر در ZTE Small Fresh 5 دیده بودیم، اما تنها به 10 زبان محدود شده است.

ZTE Blade A2S قرار است در رنگ نقره ای و با قیمت حدودی 107 دلار عرضه شود و از روز 8 سپتامبر، در دسترس مشتریان خواهد بود.

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • @digi_phone
    @digi_phone | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    عالیه قیمتشم مفته .

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    من هم گوشی zteدارم واقعا عالیه مخصوصا هندزفری

  • Ali kjh
    Ali kjh | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    عالیه با این قیمت

مطالب پیشنهادی