ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل هارمان: بیکسبی بر دستیارهای گوگل و الکسای آمازون برتری دارد

سامسونگ برای دستیار هوشمند نسبتا جدیدش موسوم به بیکسبی، نقشه های بزرگی را در سر می پروراند. بیکسبی که حالا به جزء مهمی در دیوایس های گلکسی شرکت کره ای تبدیل شده، قرار است در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

سامسونگ برای دستیار هوشمند نسبتا جدیدش موسوم به بیکسبی، نقشه های بزرگی را در سر می پروراند. بیکسبی که حالا به جزء مهمی در دیوایس های گلکسی شرکت کره ای تبدیل شده، قرار است در قدم های بعدی به سایر محصولات سامسونگ هم راه پیدا کند.

تقریبا یک هفته پیش بود که مدیر عامل این شرکت از عرضه یک اسپیکر هوشمند بر مبنای هوش مصنوعی بیکسبی خبر داد. البته او به تاریخ دقیق عرضه این محصول در بازار اشاره ای نکرد، اما وعده داد که با نزدیک شدن به عرضه آن جزئیات بیشتری در اختیار مردم و رسانه ها قرار دهد.

اسپیکر بیکسبی همچنان در مراحل توسعه به سر می برد

ظاهرا سامسونگ برای انجام این پروژه با شرکت Harman وارد همکاری شده، چرا که اخیرا دِنیش پالیوال، مدیر عامل این شرکت به تعریف و تمجید از دستیار هوشمند بیکسبی پرداخته است. آقای پالیوال ضمن اعلام این که اسپیکر مذکور همچنان در مراحل توسعه به سر می برد، ادعا کرده که این دیوایس در زمان انتشار عملکرد بسیار بهتری از هر دو دستیار گوگل اسیستنت و الکسای آمازون به نمایش خواهد گذاشت.

وی در این خصوص اذعان داشته:" هنوز سطح قابل توجهی از تحقیقات و مراحل توسعه دیوایس باقی مانده است. اسپیکر سامسونگ پلتفرم هوش مصنوعی بهتری نسبت به گوگل اسیستنت و الکسای آمازون خواهد داشت. چیزی که ما در صدد ارائه اش به بازار هستیم یک اکوسیستم کاملا جدید خواهد بود، پلتفرمی که قادر است با کلیه دیوایس ها و وسایل خانه تعامل داشته باشد".

در مجموع به نظر می رسد که مقامات هارمان با قطعیت بر این اعتقاد هستند که محصول اولین همکاری مشترک شان با سامسونگ، در بازار موفق خواهد بود. با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که آیا این موضوع به حقیقت می پیوندد، یا اوضاع همانقدر که مدیر عامل هارمان می گوید عالی پیش نخواهد رفت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    بیکسبی تو متوجه شدن دستورات افتضاحه.قبول دارم قابلیتاش زیاده ولی من اصلا موقع استفاده ازش احساس راحتی نمی کنم

  • amirhesamsheikhi
    amirhesamsheikhi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    اون طور که میگه هم نیست و هنوز خیلی کار داره.اولین و شاید مهمترین مشکلش اینه که نمیتونه لهجه های مختلف رو درست آنالیز کنه(برعکس گوگل اسیستنت که اون هم رو اس۸ نصبه) مثلا شما به گوگل اسیستنت به راحتی می تونین آلارم برای ساعت ۷ صبح تنظیم کنید ولی تو بیکسبی این کار رو با کلی تاخیرانجام میده یا مثلا وقتی از گوگل اسیستنت آدرس میپرسین معمولا درست کار میکنه ولی اینکار تو بیکسبی تقریبا غیر ممکنه در کل من بیشتر کارهایی که با کاری با گوگل اسیستنت داشتم نتیجه راضی کننده ای داشت(برعکس بیکسبی)
    البته بیکسبی هم پتانسیلش رو داره ولی فعلا اصلا خوب نیست

  • amir khani
    amir khani | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    خخخخ هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه هنوز خیلی راه داره تا ب پختگی چن ساله دستار گوگل برقیه بشه

  • سید علی موسوی
    سید علی موسوی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    دستیار bixby عاالیه خودم از همه جوره ازش استفاده کردم حرف نداره

    • james
      james | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

      دوست عزیز ۵۰٪ قابلیت هاش ارایه نشده توی ایران،به دلیل فقدان دیتای کافی خیلی از امور رو پشتیبانی نمیکنه و ۳ روزه عرضه جهانیش شروع شده.
      مطمینی از بیکسبی استفاده کردی؟

مطالب پیشنهادی