ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از تلفن K8 Plus با دوربین دوگانه و باتری 4000 میلی آمپری رونمایی کرد

کمپانی چینی لنوو امروز از میان رده دو سیم کارت جدیدی تحت عنوان «K8 Plus» در هندوستان پرده برداشت که از بدنه فلزی و سنسور اثر انگشت بهره مند بوده، و با قیمت 170 دلار ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۳

کمپانی چینی لنوو امروز از میان رده دو سیم کارت جدیدی تحت عنوان «K8 Plus» در هندوستان پرده برداشت که از بدنه فلزی و سنسور اثر انگشت بهره مند بوده، و با قیمت 170 دلار به فروش خواهد رسید.

مهمترین ویژگی موبایل مورد بحث، ماژول دوربین دوگانه بوده که از ترکیب دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی با فناوری «Purecell Plus» تشکیل شده و در ضمن K8 Plus برای ثبت سلفی، از یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش LED بهره خواهد برد.

K8 Plus از چیپست هشت هسته ای مدیاتک Helio P25 برخوردار است

میان رده جدید لنوو به چیپست 16 نانومتری و هشت هسته ای «Helio P25» با معماری FinFET مجهز بوده و از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی (با قابلیت افزایش 128 گیگابایتی) برخوردار است. K8 Plus همچنین از یک باتری 4000 میلی آمپری نیز بهره مند بوده که به گفته سازنده، تا دو روز کاربری نرمال یا 20 ساعت پخش ویدیوی مداوم را رقم خواهد زد.

لازم به ذکر است که محصول مورد اشاره در کنار نمایشگر 5.2 اینچی IPS تمام اچ دی، از فناوری صدای با کیفیت «Dolby Atmos» نیز برخوردار بوده و به یک دکمه اختصاصی موسیقی (با قابلیت برنامه ریزی برای راه اندازی اپلیکیشن های مورد نظر) مجهز شده است.

گفتنی است K8 Plus طبق سیاست های جدید لنوو، از نسخه خالص اندروید 7.1.1 بهره می برد که بنا به گفته کمپانی، در آینده به اندروید 8 اوریو (زمان به روزرسانی هنوز معلوم نیست) ارتقا خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    ماشاا... حاشیه

مطالب پیشنهادی