ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتایج یک پژوهش: مشتریان برای خرید آیفون های جدید آنچنان هم هیجان زده نیستند

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمپانی اپل دعوتنامه های مراسم رونمایی از آیفون های جدید خود در 21 شهریور را ارسال کرده و کمتر از یک هفته مانده به تاریخ مذکور، تحلیل های ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمپانی اپل دعوتنامه های مراسم رونمایی از آیفون های جدید خود در 21 شهریور را ارسال کرده و کمتر از یک هفته مانده به تاریخ مذکور، تحلیل های بیشتری در ارتباط با محصولات تازه به خصوص نسخه گران قیمت معروف به آیفون 8، ادیشن یا X ارائه می شود.

در یکی از جدیدترین موارد، «مایکل جی اولسون» از مؤسسه مشاوره اقتصادی «Piper Jaffray» اظهار داشته که تمایل مردم به خرید آیفون های جدید نسبت به هیجانی که برای مدل های سال گذشته داشتند تغییر چندانی نکرده است.

قیمت بالای آیفون 8 در نحوه تصمیم گیری مشتریان بسیار مؤثر است

این در حالی است که اپل امسال سه مدل جدید را برای عرضه آماده کرده که بنا به گزارشات، یک نسخه از آنها (آیفون 8) به قابلیت ها و امکانات متمایز و رده بالایی مجهز شده تا مشتریان بیشتری را به خرید محصولات اپل ترغیب نماید؛ اما به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، قیمت بالای محصول مورد بحث (که برای نسخه 512 گیگابایتی به 1199 دلار می رسد) باعث می شود خیل عظیمی از خریداران بالقوه از خرید آیفون 8 خودداری کرده و در بهترین حالت، یکی از دو مدل دیگر را انتخاب کنند.

به گفته آقای اولسون طی پژوهشی که مؤسسه مورد اشاره در بین 400 نفر از صاحبان کنونی موبایل های اپل انجام داده، 16 درصد از آنها با قاطعیت گفته اند که یکی از آیفون های جدید را خواهند خرید که با توجه به آمار 15 درصدی سال گذشته، رشد قابل توجهی نداشته است.

از طرفی 24 درصد از افراد اظهار داشته اند که «شاید» نسخه جدیدی از تلفن های هوشمند اپل را تهیه کنند که این آمار نسبت به 29 درصد در سال گذشته، با کاهش رو به رو بوده است.

گفتنی است پیش از این نیز تحقیقات دیگری در میان مصرف کنندگان صورت گرفته بود که از آمار 11 و 18 درصدی خریداران احتمالی آیفون جدید حکایت می کرد که به گفته اولسون، اپل به همین دلیل در مراسم رونمایی نیازمند توجیهات قدرتمندی برای متقاعد کردن مشتریان نسبت به خرید محصول خود خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • loganlegend
    loganlegend | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    کلی گوشی شاخ داریم آخه این با این طراحی و مشخصات کجاش هیجان انگیز؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی