ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Volume Scheduler؛ تنظیم کننده حجم صدای موبایل در موقعیت های مختلف

احتمالا با دیدن تیتر مطلب سوالی به ذهنتان خطور کرده: چرا به اپلیکیشنی مثل Volume Scheduler احتیاج داریم؟ سازندگان اپ پاسخ های محکم و قانع کننده ای را برای این سوال ارائه کرده اند. اولا هر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

احتمالا با دیدن تیتر مطلب سوالی به ذهنتان خطور کرده: چرا به اپلیکیشنی مثل Volume Scheduler احتیاج داریم؟ سازندگان اپ پاسخ های محکم و قانع کننده ای را برای این سوال ارائه کرده اند.

اولا هر موقعیتی، حجم صدای زنگ خاص خودش را می طلبد. طبیعتا بلندی صدای زنگ موبایل شما هنگام ورود به اداره و جلسات کاری، مکان های پر سر و صدا، نشستن پشت فرمان یا موقع استراحت نباید یکسان باشد، بنابراین برای تغییر این وضعیت احتمالا هر روز بارها دکمه های تنظیم صدای دیوایس را فشار می دهید.

اما همیشه احتمال فراموش کردن این کار هست؛ چه در موقعیتی که بخواهید دیوایس را بی صدا کنید و چه زمانی که صدا باید در بالاترین حد ممکنش باشد تا به گوش تان برسد. Volume Scheduler برای اتوماسیون این کار طراحی شده، تا هم دکمه های فیزیکی تنظیم صدا از استهلاک در امان بمانند و هم کار تنظیم صدا به طور خودکار انجام بشود.

ساخت پروفایل صدا و مدیریت آن در Volume Scheduler به آسانی انجام می گیرد.

Volume Scheduler اپلیکیشن فوق العاده ساده ای است که با ساخت پروفایل های صدا، شما را از تنظیم صدای زنگ تلفن و ساعت هشدار و صدای نوتیفیکیشن ها به طور دستی بی نیاز می کند.

بر خلاف سایر اپلیکیشن های تنظیم صدا، Volume Scheduler رابط کاربری ساده ای دارد که به لطف المان های طراحی متریال، دسترسی به بخش های مختلفش به آسانی انجام می گیرد. مثلا فرض کنید که روزها از هشت صبح تا چهار بعد از ظهر در محل کار هستید و برای اینکه تمرکزتان به هم نخورد، حتما باید صدای زنگ را در کمترین حد قرار بدهید.

اما در عین حال نباید که نوتیفیکیشن هیچ کدام از ایمیل ها یا پیامک ها را از دست بدهید. Volume Scheduler برای تمامی این شرایط امکان ساخت پروفایل های صدا را به شما می دهد. هر پروفایل، مثلا پروفایل Office تنظیمات کاملی برای صدای دستگاه در اختیارتان قرار داده که هر کدام را به طور جداگانه و دستی مدیریت کنید. مثلا صدای زنگ را تا سطح ۱ پایین بیاورید اما صدای پیامک یا ایمیل در بیشترین حد خودش باشد.

تمام پروفایل هایی که در این اپ می سازید امکان زمان بندی دارند. حتی می توانید به لطف گزینه Snooze زمان فعال شدن شان را هم عقب تر بیندازید که جزو مزایای این اپلیکیشن به شمار می رود.

Volume Scheduler در دو نسخه رایگان و حرفه ای ارائه شده که برای دسترسی به امکانات کامل و خلاص شدن از شر تبلیغات، لازم است که نسخه دوم را خریداری کنید. اگر همیشه سایلنت کردن یا بالا بردن صدای دیوایس را فراموش می کنید، اما انجام این کار برایتان اهمیت زیادی دارد، شاید بد نباشد که همین حالا Volume Scheduler را در موبایل تان نصب کنید.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از لینک کمکی 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sadegh
    sadegh | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    همیشه برام سواله چرا همونطور که میتونن نور صفحه رو با توجه به نور محیط کم و زیاد کنن، چرا نمیتونن حجم صدا رو با توجه به صدای محیط کم و زیاد کنن!؟

مطالب پیشنهادی