ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تبلیغ قابلیت های iOS 11 را زودتر از همیشه آغاز کرده است

اپل از همین حالا معرفی نسل جدید سیستم عامل iOS را آغاز کرده و نکاتی را در قالب اعلان های با نام «درباره مرکز کنترل جدید iOS 11 بیشتر بدانید» برای کاربران آیفون، آیپد و ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

اپل از همین حالا معرفی نسل جدید سیستم عامل iOS را آغاز کرده و نکاتی را در قالب اعلان های با نام «درباره مرکز کنترل جدید iOS 11 بیشتر بدانید» برای کاربران آیفون، آیپد و آیپاد تاچ ارسال می کند.

با لمس کردن هرکدام از این اعلان ها، کاربران به بخش توضیح قابلیت های جدیدی از جمله مرکز کنترل، نمایش ندادن پیام ها در حین رانندگی، اپلیکیشن جدید Files و مانند اینها هدایت می شوند.

اگرچه اهالی کوپرتینو قبلاً هم از این روش بهره جسته اند، اما امسال زودتر از همیشه تبلیغات را آغاز کرده و می خواهند فضای مثبت و پر از هیجانی را برای معرفی آیفون ها به وجود بیاورند.

همان طور که می دانید سه شنبه هفته دیگر یعنی 21 شهریور ماه، مراسم معرفی آیفون های 2017 برگزار می شود و طبق زمان بندی هر سال، انتظار می رود عرضه این موبایل ها از 31 شهریور آغاز گردد. بنابراین احتمالاً آپدیت iOS 11 از 28 یا 29 ماه جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نکاتی که برای کاربران به نمایش در می آید، به دستگاه مورد استفاده آنها بر می گردد. مثلاً در آیفون مواردی همچون عدم نمایش اعلان ها در زمان رانندگی، قابلیت DJ در اپل موزیک و سیری، طراحی جدید مرکز کنترل و افکت های زنده تصاویر را می بینیم.

کاربران آیپد هم به مواردی از جمله قابلیت های جدید مالتی تسکینگ، توانایی فراخوانی داک از همه صفحات، کشیدن و رها کردن، یادداشت برداری در صفحه قفل و مانند اینها بر می خورند.

گفتنیست iOS 11 به صورت رایگان برای تمام محصولات اپل مجهز به iOS 10 به غیر از آیفون 5، آیفون 5c و نسل چهارم آیپد عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    من نمیفهمم چرا در باره معایب بتا دوستان اعتراض دارند؟؟ خوب مگه مجبوری وقتی دولوپر نیستی و کاری جز تلگرام بازی نداری بری سراغش؟؟

  • loganlegend
    loganlegend | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    رابطه کاربریش واقعا خز شده و مشکل اینجاست نمیشه تم و.. نصب کنی خخ

  • Shahriar15
    Shahriar15 | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    من به بتا ۸ آپدیت کردم میشه گفت حیف از دوگیگ اینترنت اپلیکیشن فایل که فقط یک کلمه قادر به توضیحشه (بی خاصیت )
    تغییر بعدی مربوط به کنترل سنتر هست که بد نیست و بعدی هم والپیپر ها هست که یکی اضافه کرده شیش تا حذف کرده بعدی هم مصرف بالای باتری هست رو همون ۱۰.۳.۳ بمونید بهتره مگر اینکه چیزی اظافه بشه اپ استور هم گنگ شده (حداقل واسه من ) در کل پیشنهادش نمی کنم

    • 123456
      123456 | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

      10.3.3 به نظرم بهترین نسخه بوده تا حالا در بین تمام نسخه ها

    • BOB.sfanji
      BOB.sfanji | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

      بتا تستر بودن یه سری پیش نیاز داره ، اولیش صبور بودنه! اسمش بتاس،نه فاینال

      در کل بعله مصرف باطری زیاده برا عده ای طبق کزارشا، اپ استور هم خیلی تغییر کرده

      والپیپر ها تو ریلیس نهایی اضافه میشن، متاسفانه دو گیگم اون موقع باید خرج کنی

مطالب پیشنهادی