ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تأخیر در استریم های زنده سرویس یوتوب لایو به حداقل میزان خود رسید

گوگل ساعاتی پیش از به روز رسانی سرویس یوتوب لایو با قابلیت هایی تازه و بهبودهایی برای ارتقای تجربه کاربری استفاده کنندگان از آن خبر داد. از آنجا که دسترسی به بخش اعظم قابلیت های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

گوگل ساعاتی پیش از به روز رسانی سرویس یوتوب لایو با قابلیت هایی تازه و بهبودهایی برای ارتقای تجربه کاربری استفاده کنندگان از آن خبر داد. از آنجا که دسترسی به بخش اعظم قابلیت های جدید این به روز رسانی تا امروز برای اندرویدی ها ممکن بوده، این کاربران iOS بوده اند که با آپدیت جدید بیشترین قابلیت ها را بدست آورده اند.

با دریافت آخرین به روز رسانی، تولیدکنندگان محتوا به لطف گزینه تقویت شده ای برای کم کردن تأخیر، می توانند آسان تر از همیشه با مخاطبین و طرفداران شان در حین استریم زنده تعامل کرده و پخش زنده روان و بدون لگی را تجربه کنند.

مضاف بر این، به لطف ReplayKit اپل کاربران آیفون و آیپد حالا مستقیما از طریق اپ اصلی یوتوب هم می توانند به استریم زنده اقدام کنند. همچنین قابلیت مذکور به کاربران اجازه می دهد تا از میکروفون و دوربین سلفی موبایل و تبلت شان برای اضافه کردن گزارش صوتی و تصویری هم به استریم ها استفاده نمایند.

در حال حاضر تعداد شرکت های مطرح در صنعت استریم زنده به انگشتان دست هم نمی رسد، بنابراین رقیبان اصلی یوتوب گوگل را فعلا می توان سرویس های توییچ آمازون، پریسکوپ توییتر و البته فیسبوک دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sadegh
    sadegh | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    Mixer مایکروسافت

مطالب پیشنهادی