ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست Gear VR برای تشخیص بیماری های روانی به کار خواهد رفت

سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد با همکاری بیمارستان Gangnam Severance و مرکز توسعه فناوری واقعیت مجازی FNI، برنامه ای متفاوت را با محوریت هدست واقعیت مجازی Gear VR راه اندازی کند که از طریق ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد با همکاری بیمارستان Gangnam Severance و مرکز توسعه فناوری واقعیت مجازی FNI، برنامه ای متفاوت را با محوریت هدست واقعیت مجازی Gear VR راه اندازی کند که از طریق آن بتوانند بیماری های روانی را تشخیص دهند.

هدف از این کار، جلوگیری از خودکشی و ارزیابی های ساده روانی است تا از این طریق بتوانند برای هر شخص درمانی مناسب را پیدا کنند و به افراد کمک کنند.

قرار است یک سری برنامه جدید در مراکز بیمارستانی مورد آزمایش قرار بگیرد و از داده های فعلی بیماران برای ساخت ابزاری درمانی استفاده شود که این ابزار در مدارس و مراکز درمانی مورد استفاده باشد. همه این اتفاقات البته قرار است سال آینده رخ دهد.

البته قرار است که مجموعه های تولیدی بسیار پیشرفته باشند و برای مثال هر مجموعه از این ابزارها شامل ساعت هوشمند Gear S3، اپلیکیشن S Health، دستیار هوشمند Bixby AI و هدست واقعیت مجازی Gear VR باشد.

در گذشته هم گروه های بسیاری از واقعیت مجازی برای درمان بیماری ها استفاده کرده اند اما این پروژه جدید اولین تلاش کاملا متمرکز فناوری واقعیت مجازی برای درمان بیماری های روانی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی