ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فوجی فیلم از دوربین بدون آینه X-E3 رونمایی کرد

فوجی فیلم اخیراً از دوربین بدون آینه جدید خود تحت عنوان X-E3 رونمایی کرده است. این دوربین جدید، در واقع مدل ارزان قیمت تر، کوچکتر و مجهز به نمایشگر لمسی X-Pro 2 است که گرچه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

فوجی فیلم اخیراً از دوربین بدون آینه جدید خود تحت عنوان X-E3 رونمایی کرده است. این دوربین جدید، در واقع مدل ارزان قیمت تر، کوچکتر و مجهز به نمایشگر لمسی X-Pro 2 است که گرچه قابلیت های کمتری نسبت به این دوربین دارد، اما کماکان بسیاری از کارایی های آن را حفظ کرده است.

بنابراین X-E3 به سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C X-Trans III مجهز شده و از پردازنده سیگنال تصویر X-Processor Pro بهره می برد. گفتنی است که دوربین مورد اشاره قادر به فیلم برداری با رزولوشن 4K نیز هست که این قابلیت با به روزرسانی فرمور تا پایان امسال، به X-Pro 2 هم افزوده می شود.

یکی از نقاط ضعف دوربین X-Pro2 را می توان عدم وجود نمایاب هیبریدی دانست. X-E3 به نمایاب الکترونیکی مجهز شده اما برخلاف X-Pro2 از قابلیت اپتیکال فایندر همراه با پیش نمایش زنده و فریم لاین های مناسب برای لنز متصل به دوربین بهره نمی برد. این قابلیت برای هرکسی شناخته شده نیست، اما اصلی ترین دلیل برای خرید X-Pro2 به حساب می آید.

X-E3 همچنین برخلاف انتظارات کاملاً بدون دکمه است و کنترلر D-Pad پشتی حالا جای خود را به میانبرهایی روی نمایشگر لمسی داده است. این بدان معناست که گزینه های شخصی سازی کمتری در دسترس کاربران حرفه ای قرار می گیرد و دیگر خبری از دکمه فیزیکی برای تغییر میان حالت های مختلف نوردهی نیست. ضمناً دیال شاتر هم قابلیت تغییر ISO را از دست داده است.

X-E3 قرار است تا پایان ماه جاری میلادی در سه مدل عرضه شود که همگی رنگ مشکی یا نقره ای دارند: بدنه به صورت تنها به قیمت 899.95 دلار فروخته می شود و این قیمت همراه با لنز 18-55 میلی متری f/2.8 یا لنز 23 میلی متری f/2 به ترتیب با 1299.95 دلار و 1149.95 دلار برابری می کند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ناصر
    ناصر | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    اخه کی میاد فوجی بخره

    • امیررضا
      امیررضا | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

      من میخام نیکون 5500 رو بفروشم اینو بخرم بهترین دوربین حرفه ای با قیمت نسبتا مناسب با عکسای فوق العاده. تازه وزن و حجمشم کمه برای حمل و نقل

مطالب پیشنهادی