ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در روز پایانی ماه اکتبر، رویدادی برای دستگاه های سرفس برگزار می کند

مدیر واحد سرفس مایکروسافت، قرار است در روز پایانی ماه اکتبر، نطقی در رویداد سالانه و دو روزه Future Decoded این کمپانی در شهر لندن داشته باشد. مایکروسافت اخیراً اعلام کرده پانوس پانای، سخنران این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

مدیر واحد سرفس مایکروسافت، قرار است در روز پایانی ماه اکتبر، نطقی در رویداد سالانه و دو روزه Future Decoded این کمپانی در شهر لندن داشته باشد. مایکروسافت اخیراً اعلام کرده پانوس پانای، سخنران این مراسم خواهد بود و از آن جایی که مایکروسافت معمولاً دیوایس های سرفس را در ماه اکتبر معرفی می کند، انتظار می رود شاهد رونمایی از حداقل یک دیوایس تازه باشیم.

مایکروسافت قبلاً وعده عرضه Surface Pro LTE را داده بود و انتظار داریم که این سخت افزار در کنار مدل جدید سرفس بوک یا سرفس هاب معرفی گردد. علاوه بر این، مایکروسافت برای عرضه لپتاپ های ویندوزی مبتنی بر ARM برنامه ریزی کرده که توسط تولیدکنندگان مختلفی عرضه می شوند. هنوز مشخص نیست مایکروسافت سرفسی با پردازنده ARM توسعه می دهد یا خیر، اما مایکروسافت تاکید ورزیده که کماکان به همکاری با کوالکام برای عرضه دیوایس هایی با چیپ های این شرکت ادامه می دهد.

یکی از سخنگویان کمپانی ردموندی می گوید:

همانطور که پیشتر گفته شده، ما در مسیر دسترسی پذیری ویندوز 10 روی دیوایس های اسنپدراگون طی امسال هستیم. مایکروسافت و کوالکام به همکاری نزدیک با شرکایی مانند ایسوس، اچ پی و لنوو ادامه می دهند تا دیوایس هایی همیشه متصل را به همراه اتصال همیشه روشن LTE و عمر باتری عالی به بازار عرضه کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی