ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنشال فون زیر شکنجه چقدر دوام می آورد؟ [تماشا کنید]

یکی از برتری های اسنشال فون نسبت به دیگر اسمارتفون های درجه یک امروزی، استفاده از مواد مقاوم و جدید است. به جای یک بدنه آلومینیومی، این تلفن از بدنه تیتانیومی بهره می برد. در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

یکی از برتری های اسنشال فون نسبت به دیگر اسمارتفون های درجه یک امروزی، استفاده از مواد مقاوم و جدید است. به جای یک بدنه آلومینیومی، این تلفن از بدنه تیتانیومی بهره می برد.

در عوض یک پنل شیشه ای در قسمت پشتی، اسنشال تصمیم گرفته تا از سرامیک استفاده کنید. اما آیا این مواد نسبت به شیشه و آلومینیوم مقاوم تر هستند یا ماجرا همانی است که همیشه بر سر موبایل ها آمده؟ کانال یوتوب JerryRigEverything به سراغ اسنشال فون رفته و نتیجه بسیار رضایت بخش بوده.

علی رغم ظاهر عجیب نمایشگر کاملا بدون حاشیه اش، اسنشال فون نمایشگر قدرتمندی دارد که توسط گوریلا گلس 5 هم پشتیبانی می شود به همین دلیل خط انداختن آن اصلا ساده نیست. پنل سرامیکی نیز همینطور و امکان ندارد خطی روی آن بیافتد. با این حال در دست کمی سُر است و راحت اثر انگشت به خود جذب می کند.

تیتانیوم در برابر آلومینیوم نیز رقابتی است که به نفع اولی تمام می شود. نه تنها آلومینیوم را به راحتی می توان خط انداخت، بلکه خم کردن آن هم کار سختی نیست. اسنشال فون در هر دوی این موارد تقریبا عالی عمل می کند. در ادامه ویدیو را تماشا می کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • loganlegend
    loganlegend | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    سرامیک پشتش مقامت خوبی نشون میده و امتیاز 8 میگیره بنظرم اما پنل جلوی مثل بقیه فون ها با گلس پنج که پنج امتیاز میگیره.. لب های تیتانیوم هم مثل بقیه گوشی های بازار خراش میخوره طبیعیه و اینکه این گوشی امکان خراب شدن قطعات داخلش کمه اما اگه بشه باید بندازیش کنار

  • روزبه
    روزبه | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    در کل بدک نبود ولی زیادم خوب نبود مثلا فلاشش و صفحه اصلی و کناره ها

مطالب پیشنهادی