ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن های آفیس برای iOS قابلیت های جدیدی دریافت کردند

مایکروسافت امروز از ارائه قابلیت هایی جدید برای نسخه iOS مجموعه اپلیکیشن های آفیس خبر داد. ورد، اکسل، پاورپوینت و آتلوک اپلیکیشن هایی هستند که به این قابلیت های جدید مجهز شده اند. این قابلیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

مایکروسافت امروز از ارائه قابلیت هایی جدید برای نسخه iOS مجموعه اپلیکیشن های آفیس خبر داد. ورد، اکسل، پاورپوینت و آتلوک اپلیکیشن هایی هستند که به این قابلیت های جدید مجهز شده اند.

این قابلیت ها فعلا در اختیار اعضای برنامه اینسایدر آفیس قرار گرفته اند، اما طی هفته های آینده برای عموم کاربران نیز منتشر می شوند. با آخرین به روز رسانی آفیس، کاربران ورد در iOS می توانند کار دیگر افراد و تغییراتی که حین تایپ انجام می دهند را به طور زنده مشاهده نمایند. در واقع تعامل با دیگران به طور زنده بهبود یافته است.

مضاف بر این، در هر سه اپلیکیشن ورد و اکسل و پاورپوینت حالا می توان از تغییرات انجام شده روی فایل های به اشتراک گذاری شده از طریق نوتیفیکیشن با خبر شد. کافیست به منوی Account رفته و آنجا تنظیمات لازم برای دریافت یا عدم دریافت نوتیفیکیشن را انجام بدهید.

این قابلیت ها فعلا در اختیار اعضای برنامه اینسایدر آفیس قرار گرفته اند

در صورت تمایل، نرم افزارهای ورد و اکسل و پاورپوینت می توانند به محض به روز رسانی فایل های به اشتراک گذاری شده این موضوع را با ارسال نوتیفیکیشن به اطلاع شما برسانند. همچنین کاربران پاورپوینت در iOS حالا می توانند به غیر از اشتراک گذاری هر ارائه به طور کامل، تک تک اسلایدهای آن را به طور جداگانه به اشتراک بگذارند.

اما در نهایت به آتلوک می رسیم که مایکروسافت آن را برای نمایش تمام صفحه در نمایشگر دیوایس های آیپد بهینه سازی کرده و چند میان بر کیبورد جدید را هم برای تایپ آسان تر و سریع تر به آن اضافه نموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی