ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر جدید از میت 10 و پنل جلویی میت 10 پرو لو رفتند

اگر شما هم از علاقه مندان به تلفن های هوآوی هستید می توانید آخرین دستاورد @OnLeaks را دنبال کنید و رندر تلفن همراه هوآوی میت 10 را تماشا کنید. این دستگاه نمایشگری 5.9 اینچی دارد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

اگر شما هم از علاقه مندان به تلفن های هوآوی هستید می توانید آخرین دستاورد @OnLeaks را دنبال کنید و رندر تلفن همراه هوآوی میت 10 را تماشا کنید. این دستگاه نمایشگری 5.9 اینچی دارد و به نظر می رسد که ابعاد تصویر در آن 16:9 باشد و نه 2:1 که اخیر مرسوم شده.

دکمه کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور هر دو در قسمت راست بدنه جای خوش کرده اند. البته در این تصویر می توان ترتیب قرار گیری دوربین های دوگانه را هم تماشا کرد. همانطور که انتظار می رود، دستگاه با یو اس بی مدل سی عرضه می شود و جک هدفون نیز سر جای خود قرار دارد.

سنسور اثر انگشت در قسمت جلویی دستگاه قرار گرفته که برای اولین بار چنین اتفاقی رخ داده است. در مجموع هر آنچه که از ظاهر دستگاه لازم باشد بدانیم تقریبا در این رندر قابل تماشا است ولی برای تماشای نسخه اصلی باید تا 16 اکتبر و رونمایی رسمی منتظر ماند.

از سوی دیگر اما میت 10 پرو با نمایشگر متفاوتش، نسبت تصویر 2:1 را در اختیار مخاطبش قرار می دهد. تصویری که در بالا می بینید، عکس لو رفته از پنل جلویی مدل پرو میت 10 است.

تقریبا اطلاعات بسیار اندکی از میت 10 پرو در دسترس است ولی می دانیم که حالا سنسور اثر انگشت جایگاهی در قسمت جلویی تلفن ندارد و احتمالا در همان بخش پشتی دستگاه جای خوش کرده.

نکته حائز اهمیت دیگر، باریک بودن حاشیه نمایشگر است. نه تنها از طرفین حاشیه نمایشگر این دستگاه بسیار باریک شده بلکه از بالا و پایین هم حواشی از بین رفته اند تا جا برای نمایشگر باز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amirhesamsheikhi
    amirhesamsheikhi | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    چرا گوشی این همه شبیه هم شدن؟:((((

  • Aminpouyan
    Aminpouyan | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    هواوی پرچمت بالاست

    • Shahriar15
      Shahriar15 | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

      ممنون از اطلاع رسانیتون

مطالب پیشنهادی