ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یک بازی بر اساس کتاب قلعه حیوانات ساخته خواهد شد

قلعه حیوانات، از آن دست آثاری است که حتی اکثر افرادی که علاقه زیادی به کتابخوانی ندارند نیز، آن را مطالعه کرده اند. این کتاب شاید در نگاه اول منبع خوبی برای ساخت بازی ویدیویی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

قلعه حیوانات، از آن دست آثاری است که حتی اکثر افرادی که علاقه زیادی به کتابخوانی ندارند نیز، آن را مطالعه کرده اند. این کتاب شاید در نگاه اول منبع خوبی برای ساخت بازی ویدیویی نباشد اما به نظر می رسد که به زودی یک بازی با محوریت این اثر ساخته خواهد شد.

قرار است تا شاهکار جورج اورول، با همکاری چند استودیو سازنده بازی های ویدیویی، به دنیای سرگرمی های دیجیتال راه پیدا کند.در این بازی، بازیکنان کنترل یکی از حیوانات مزرعه درون کتاب را، درست قبل قبل از «انقلاب چهارپا» بر عهده خواهند گرفت و بالا و پایین هایی که در طول داستان این کتاب رخ می دهد را تجربه خواهند کرد.

به گفته توسعه دهندگان بازی مزرعه حیوانات، این اثر، ترکیبی از  مکانیزم انتخاب مکالمات و اکتشاف مزرعه خواهد بود. همچنین قرار است تا بازیکنان، عواقب تصمیمات خود را در طول داستان بازی، به خوبی حس کنند.

با توجه به ماهیت سیاسی-اجتماعی این کتاب، وب سایت رسمی این بازی هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر تمرکز عنوان قلعه حیوانات روی مبحث سیاست، منتشر نکرده است و مشخص نیست که این بازی، تا چه حدی به منبع الهام خود نزدیک خواهد بود.

البته این بخش از کتاب قلعه حیوانات، در وب سایت اصلی بازی که به تازگی ایجاد شده، قرار گرفته است:

ما در زمان بسیار نگران کننده ای در حال زندگی کردن هستیم. در ابتدا به نظر می رسید که با گذشت زمان، جهان در حال پیشرفت روزافزون بوده اما ناگهان متوجه شدیم که قدرت های سیاسی، در حال از بین بردن و خاموش کردن تمام مخالفت ها هستند.

سازندگان بازی اعلام کرده اند که آن ها در حال توسعه عنوانی هستند که فقط به کتاب جورج اورول و مخاطبین، پاسخگو خواهد بود.به نظر آن ها، در دهه های گذشته بعضی از دولت ها از سیستم هایی مانند رژیم های کمونیستی استفاده کرده اند، به همین منظور، وقت تطبیق شاهکار جورج اورل با یک بازی ویدیویی رسیده است.

اطلاعات بیشتری از بازی، از جمله تاریخ انتشار و پلتفرم های آن، در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • agha
    agha | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶

    یه ایده اسمشو بزارین communist simulator

  • احمد
    احمد | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    واقعا شاهکار جورج اورول هستش? ?

  • ashkan
    ashkan | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    خیلی هم بازی جالبی میشه

  • فردین
    فردین | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

    هر چیزی رو نمیشه تبدیل به بازی کرد

مطالب پیشنهادی