ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لی بین مدیرعامل و موسس شیائومی
تکنولوژی

مدیرعامل شیائومی: موبایل Mi Note 3 همزمان با Mi MIX 2 رونمایی می شود

مدتی قبل بود که کمپانی شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که موبایل بدون حاشیه و مورد انتظار Mi MIX 2 را در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) رونمایی خواهد کرد. حالا مدیر عامل این کمپانی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

مدتی قبل بود که کمپانی شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که موبایل بدون حاشیه و مورد انتظار Mi MIX 2 را در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) رونمایی خواهد کرد. حالا مدیر عامل این کمپانی چینی رسماً تایید کرد که در آن روز از دیگر فبلت محبوب شیائومی، یعنی Mi Note 3 هم رونمایی خواهد شد.

آقای لی بین این موضوع را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام و همراه با آن یکی از تصاویر تبلیغاتی موبایل مذکور را نیز با علاقه مندان به اشتراک گذاشت.

سکاندار شیائومی همچنین به طور تلویحی اعلام داشت که Mi Note 3 در واقع نسخه ای بزرگ تر از موبایل پرچمدار Mi 6 خواهد بود. نمای پشتی موبایل مذکور که در تصویر بالا قابل مشاهده است نیز شباهت بسیار این موبایل با پرچمدار چینی ها را به وضوح نشان می دهد.

در چنین صورتی می توان انتظار داشت که فبلت جدید شیائومی از بدنه ای فلزی برخوردار باشد و نشانی از سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی آن به چشم نخورد. دوربین اصلی با ماژول دوگانه نیز به طور واضح در این بخش دیده می شود.

هنوز مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند جدید اعلام نشده، اما با توجه به اشاره لی بین، می بایست انتظار یک نمایشگر ۵.۷ اینچی QHD به همراه چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۳۵ را داشته باشیم. ۸ یا ۶ گیگابایت رم، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۴  و یک جفت سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی از دیگر مشخصات احتمالی Mi Note 3 به حساب می آیند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hossein Rassoli
    Hossein Rassoli | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶

    آدرنو ۵۰۴ درست نیست فکر کنم

مطالب پیشنهادی