ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Xiaomi Mi A1 شیائومی اندروید وان
تکنولوژی

آغاز فروشMi A1 به عنوان نخستین موبایل شیائومی تحت پروژه اندروید وان

سه شنبه ای که گذشت کمپانی شیائومی از نخستین موبایل خود تحت پروژه اندروید وان گوگل پرده برداشت. حال تنها پس از چند روز فروش آنلاین موبایل Mi A1 از طریق فروشگاه مجازی GearBest آغاز شده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

سه شنبه ای که گذشت کمپانی شیائومی از نخستین موبایل خود تحت پروژه اندروید وان گوگل پرده برداشت. حال تنها پس از چند روز فروش آنلاین موبایل Mi A1 از طریق فروشگاه مجازی GearBest آغاز شده است.

لازم به ذکر است که امکان سفارش این موبایل برای تمام علاقه مندان در سرتاسر دنیا وجود دارد، گرچه در ابتدا قرار بود فروش آن به کشور هند محدود شود.

موبایل Mi A1 به عنوان یک پرچمدار ارزان قیمت در واقع همان موبایل Mi 5X است که حالا تحت پشتیبانی نرم افزاری پروژه اندروید وان گوگل قرار گرفته. بر این اساس این محصول با یک نمایشگر ۵.۵ اینچ تمام اچ دی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق درگاه میکرو اس دی روانه بازار شده است.

وظایفه پردازشی در این موبایل بر عهده چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۲۵ گذاشته شده و یک باتری ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی این مجموعه را پشتیبانی خواهد کرد. دوربین اصلی این محصول نیز مجهز به دو ماژول ۱۲ مگاپیکسلی است. برای ثبت تصاویر سلفی هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پنل جلویی آن تعبیه شده.

این محصول در سه رنگ مشکلی، طلایی و رُز گلد و با قیمت های ۲۴۱، ۲۴۴، و ۲۴۴ دلار در دسترس خریداران قرار دارد. شیائومی وعده داده از ۲۰ شهریور سفارش ها را به دست خریداران برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶

    خداکنه بیاد ایران. واقعا گوشی خوب و خوش قیمتیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی