ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی L.A.Noire برای کنسول های نسل هشت و اچ تی سی وایو عرضه خواهد شد

روز گذشته، راکستار در یک حرکت غیرمنتظره، خبر از انتشار بازی کاراگاهی L.A.Noire برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و حتی دستگاه واقعیت مجازی اچ تی سی وایو داد. قرار ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

روز گذشته، راکستار در یک حرکت غیرمنتظره، خبر از انتشار بازی کاراگاهی L.A.Noire برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و حتی دستگاه واقعیت مجازی اچ تی سی وایو داد.

قرار است تا این عنوان که یکی از بازی های پرحاشیه زمان انتشار خود در سال 2011 میلادی محسوب می شود، در تاریخ 23 آبان ماه سال جاری برای این پلتفرم ها عرضه شود.

بازی L.A.Noire روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4، شاهد بهبود های فنی بسیاری خواهد بود. از بالارفتن جزییات نورپردازی در بازی گرفته تا زاویه جدید برای دوربین و تکسچر های با کیفیت تر، همگی از پیشرفت های نسخه ریمستر این بازی محسوب می شوند.

این بازی روی کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکنس وان، به صورت فول اچ دی اجرا شده و در کنسول های میان نسلی ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو، به کیفیت 4K خواهد رسید.

همانطور که احتمالاً آگاه هستید، سازنده این بازی، استودیو استرالیایی تیم باندی، پس از عرضه این عنوان و به دلیل فروش کم بازی، ورشکست شد. هنوز راکستار مشخص نکرده است که چه تیمی، مسئولیت توسعه این بازی برای نسل هشتم را بر عهده گرفته است.

همچنین به نظر می رسد که در هفته های جاری باید منتظر انتشار اطلاعات جدید از این بازی ماند. در عنوان L.A.Noire ، شما نقش یک کاراگاه پلیس در شهر لس آنجلس را بر عهده داشتید. بازی در مجموع میان منتقدان و هواداران به موفقیت رسید اما انتظارات ناشر خود در بخش فروش را برآورده نکرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Dante Sparda
    Dante Sparda | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

    ایول واسه سوییچ میااااااااد ???

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶

    این بازی عالیه. من عاشق بازی های سبک کاراگاهی و معمایی هستم. قبلا نسخه پی سی اینو بازی کرده بودم و به نظرم که در این پلتفرم‌های جدید، بازی موفقی میشه.

  • Mohammad
    Mohammad | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶

    ایول ?????

مطالب پیشنهادی