ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Galaxy C8 سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ به طور رسمی بهره مندی گلکسی C8 از دوربین دوگانه را تایید کرد

موبایل گلکسی C8 سامسونگ یکی از دیگر میان رده های سامسونگ است که پس خوابیدن تب و تاب معرفی گلکسی نوت 8، انتظار برای رونمایی از آن در حال افزایش است. در همین راستا کمپانی کره ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۵

موبایل گلکسی C8 سامسونگ یکی از دیگر میان رده های سامسونگ است که پس خوابیدن تب و تاب معرفی گلکسی نوت 8، انتظار برای رونمایی از آن در حال افزایش است. در همین راستا کمپانی کره ای رسماً تاکید کرد که این موبایل هوشمند را با دوربین اصلی دوگانه روانه بازار خواهد کرد.

این موبایل در دو مدل با حافظه رم و فضای ذخیره سازی متفاوت عرضه می شود

بدین ترتیب C8 پس از گلکسی نوت 8 و موبایل ارزان قیمت گلکسی +J7، دومین تلفن هوشمند کمپانی سامسونگ با دوربین اصلی دوگانه خواهد بود. وظایف پردازشی در این محصول به عهده چیپست هلیو P20 مدیاتک گذاشته شده و قرار است در ۲ مدل روانه بازار شود.

مدل ارزان تر از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود، در حالی که مدل گران قیمت تر گلکسی C8 میزبان ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می شود. ضمناً طراحان برای دوربین پشتی آن دو ماژول با رزولوشن های ۱۳ و ۵ مگاپیکسل در نظر گرفته اند.

موبایل سی 8 به عنوان یک میان رده از نمایشگر ۵.۵ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن تمام اچ دی و نسبت تصویر 16:9 برخوردار خواهد بود. ضمن این که وظیفه تامین انرژی برای این گجت نیز به عهده یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی گذاشته می شود.

این موبایل با پشتیبانی از شبکه LTE، میزبان دو سیمکارت خواهد بود و عملیات شارژ و انتقال اطلاعات نیز از طریق درگاه USB Type-C به انجام خواهد رسید. ضمناً، با توجه به بهره مندی موبایل مذکور از چیپست مدیاتک، باتری این دستگاه هم از فناوری شارژ سریع «Pump Express 3.0» پشتیبانی خواهد کرد.

طبق اعلام سامسونگ، گلکسی C8 با دستیار صوتی هوشمند این شرکت، یعنی بیکسبی عرضه خواهد شد. بدین ترتیب باید انتظار داشت که به زودی پشتیبانی از این سرویس در کشور چین نیز در دسترس قرار بگیرد. البته این موبایل برخلاف پرچمداران کره ای، فاقد دکمه فیزیکی اختصاصی برای فعال سازی آن خواهد بود.

هنوز قیمت و تاریخ دقیق عرضه این موبایل اعلان نشده، اما منابعی از درون شرکت برچسب قیمت ۲ هزار ینی (معادل ۳۰۷) دلار را برای آن پیش بینی کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد حسن
    محمد حسن | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

    گوشی های تکراری .... بدون نوآوری.... سامسونگ عزیز دستت دیگه برا همه رو شده.... تبلیغات هم دیگه اثر نمیکنه.

مطالب پیشنهادی