ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ به یابندگان رخته های امنیتی موبایل هایش تا 200 هزار دلار پاداش می دهد

سامسونگ به تازگی برنامه ای برای پاداش به یابندگان رخنه های امنیتی راه اندازی کرده و افرادی که باگ یا مشکلی امنیتی را کشف کرده و سپس به واحد محصولات و سرویس های کمپانی اطلاع ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سامسونگ به تازگی برنامه ای برای پاداش به یابندگان رخنه های امنیتی راه اندازی کرده و افرادی که باگ یا مشکلی امنیتی را کشف کرده و سپس به واحد محصولات و سرویس های کمپانی اطلاع دهند، 200 دلار الی 200 هزار دلار به عنوان جایزه دریافت می کنند.

این برنامه، 38 موبایل مختلف از سال 2015 تا به امروز را مورد پوشش قرار می دهد و سرویس هایی مانند سامسونگ پی، سامسونگ پَس، بیکسبی و غیره را نیز شامل می شود.

برای تایید صلاحیت، مشارکت کنندگان باید یک اثبات مفهوم برای آسیب پذیری مورد نظرشان روی آخرین نسخه از فرمور دستگاه تهیه کنند. نکته جالب این است که سامسونگ بیشتر به دنبال آن دسته از رخنه های امنیتی است که بدون ارتباط فیزیکی انجام می شوند؛ به عبارت دیگر، آسیب پذیری هایی که نیازی به به اتصال به دستگاهی دیگر ندارند.

علاوه بر این، مشارکت کنندگان اجازه انتشار عمومی کشف خود را پیش از اینکه سامسونگ خود آن ها را مورد بررسی قرار دهد ندارند که می تواند بین 2 روز الی 2 ماه متغیر باشد. برای مشاهده لیست دستگاه ها و سرویس های مورد پشتیبانی از برنامه Mobile Security Rewards سامسونگ، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی