ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویدیو پروژکتور 4K سونی
تکنولوژی

سونی و رونمایی از ارزان ترین ویدیو پروژکتور با توانایی پخش ویدیوهای 4K واقعی

در حال حاضر ویدیو پروژکتورهایی که توان پخش تصاویر با کیفیت ‌4K را داشته باشند، از قیمت بسیار بالایی نسبت به تلویزیون های 4K برخوردار هستند. اما عرضه ویدیو پروژکتور 4K جدید سونی با قیمت ۵ هزار دلاری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

در حال حاضر ویدیو پروژکتورهایی که توان پخش تصاویر با کیفیت ‌4K را داشته باشند، از قیمت بسیار بالایی نسبت به تلویزیون های 4K برخوردار هستند. اما عرضه ویدیو پروژکتور 4K جدید سونی با قیمت ۵ هزار دلاری نشان می دهد رویه مذکور در حال تغییر است.

کمپانی ژاپنی به تازگی از چند ویدیو پروژکتور جدید رونمایی کرده است. یکی از این محصولات مدل «VPL-VW285ES» است که با پشتیبانی از پخش ویدیوهای 4K با دامنه دینامیکی بالا (HDR) عرضه شده. این محصول نسبت به سایر هم رده های خود با برند سونی تا حدود ۵۰ درصد ارزان تر است.

این دستگاه می تواند تصویری با رزولوشن ۲۱۶۰×۴۰۹۶ پیکسل را روی پرده ای ۲۰۰ اینچی (۵.۰۸ متری) به نمایش درآورد. طبق اعلام سازنده، VPL-VW285ES تصاویری با ۱۵۰۰ لوکس روشنایی را روی پرده می اندازد و ضمن بهره مندی از استاندارد HDR10، از فناوری HLG (مخفف Hybrid Log-Gamma) نیز پشتیبانی می کند.

سونی علاوه بر محصولی که به آن اشاره شد، دو ویدیو پروژکتور دیگر را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده است. مدل VW385ES قیمتی برابر با ۸ هزار دلار خواهد داشت و می تواند کنتراستی بسیار بهتر را نسبت به برادر کوچکتر و ارزان قیمت تر خود ایجاد نماید.

گران قیمت ترین ویدیو پروژکتور سونی نیز مدل VW885ES است که با قیمت ۲۵ هزار دلاری خود می تواند تصویری با روشنایی ۲۰۰۰ لوکس و کنتراست «بی نهایت» واقعی را در اختیار قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی