ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ایکس باکس وان اس به عنوان دستگاه پخش بلوری در ژاپن فروخته می شود

همانطور که از قبل پیش بینی می شد، کنسول مایکروسافت با استقبال چندان مناسبی در کشور ژاپن مواجه نشده است. کار به جایی رسیده که چندی پیش، یکی از فروشگاه های بزرگ این کشور، برای ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

همانطور که از قبل پیش بینی می شد، کنسول مایکروسافت با استقبال چندان مناسبی در کشور ژاپن مواجه نشده است.

کار به جایی رسیده که چندی پیش، یکی از فروشگاه های بزرگ این کشور، برای به فروش رساندن این کنسول از آن به عنوان یک دستگاه پخش ویدیو بلوری 4K یاد کرد.

در بالای یادداشتی که فروشندگان روی ایکس باکس وان اس در این فروشگاه قرار داده اند، عبارت «بسیار ارزان» و «پیشنهادی» به چشم می خورد. همچنین به این موضوع اشاره شده که شما در صورت خرید این دستگاه، جدا از تماشای ویدیو، قادر به انجام بازی های ویدیویی نیز خواهید بود، به طوری که از چشم این فروشگاه و ظاهراً خریداران ایکس باکس وان اس در ژاپن، بازی کردن با این کنسول، در اولویت های بعدی حساب می شود!

حال حتی این موضوع نیز به فروش بهتر ایکس باکس وان در ژاپن کمکی نکرده است. مطابق آمار منتشر شده، این کنسول تنها 63 واحد در طول هفته ای که گذشت در این کشور فروش داشته است.

از پست های منتشر شده در توییتر می توان فهمید که بسیاری از خریداران ایکس باکس وان در ژاپن، به دلیل قابلیت تماشای ویدیو با کیفیت 4K به سراغ آن می روند؛ زیرا این کنسول، از ارزان ترین دستگاه های پخش کننده ویدیو با این کیفیت در ژاپن به حساب می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Dante Sparda
    Dante Sparda | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

    اگه نمیدونید بدونید زمان عرضه ps2 هم مردم ps2 میخریدن که باهاش فیلم dvd ببینن

    اوایل عرضه ps3 هم مردم ps3 میخریدن که باهاش فیلم بلوری ببینن چون سال 2006 بلوری پلیر بیشتر از هزار دلار قیمت داشت اما ps3 حدود 500 دلار بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی