ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ با مکالمات ویدیویی تصویر در تصویر به روز رسانی شد

واتس اپ ساعاتی پیش با ارائه یک به روز رسانی از انتشار دو قابلیت جدید در این اپلیکیشن پیام رسان خبر داد که کاربران مدت ها منتظرشان بودند. مورد اول پشتیبانی از حالت تصویر در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

واتس اپ ساعاتی پیش با ارائه یک به روز رسانی از انتشار دو قابلیت جدید در این اپلیکیشن پیام رسان خبر داد که کاربران مدت ها منتظرشان بودند. مورد اول پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر در مکالمات ویدیویی است، بدین صورت که حالا می توانید در حین مکالمه تصویر فرد مقابل را از حالت تمام صفحه خارج کرده و در حالت بندانگشتی مشاهده نمایید.

این تصویر بندانگشتی به راحتی در صفحه واتس اپ جابجا می شود تا بتوانید در حین مکالمه به کارهای دیگرتان هم بپردازید. متأسفانه فقط کاربران دیوایس های مبتنی بر اندروید اوریو قادر به استفاده از چنین قابلیتی هستند، چرا که فقط این نسخه از اندروید است که API ضروری برای اجرای قابلیت تصویر در تصویر را در خود دارد.

اما قابلیت جدید دیگر، امکان به روز رسانی نوار وضعیت با متن و نوشته است که بالاخره می توانید در نسخه پایدار واتس اپ به آن دسترسی داشته باشید. برای به روز رسانی نوار وضعیت کافیست روی آیکن مداد در تب Status ضربه زده و متن دلخواهتان را بنویسید، سپس می توانید رنگ نوشته تان را هم انتخاب کرده و نوار وضعیت را به روز رسانی نمایید.

نوشته ها یا لینک هایی که ثبت می کنید فقط به مدت 24 ساعت برای دیگر کاربران واتس اپ قابل مشاهده خواهند بود و پس از گذشت این مدت ناپدید می شوند. برای دانلود آخرین نسخه واتس اپ برای اندروید می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hassan
    Hassan | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

    خیلی کاربردیه من معمولا خیلی در طول روز تماس تصویری با واتس اپ دارم و بیشترین استفاده ام واتس اپه این اپ حرف نداره عالیه این سمت ما تو خوزستان و جنوب واتس اپ خیلی بیشتر از تلگرام طرفدار داره

مطالب پیشنهادی