ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعمیر گلکسی نوت 8 کار چندان ساده‌ای نیست

تیم «iFixit» امروز به سراغ گلکسی نوت ۸ سامسونگ رفته و این موبایل را کالبدشکافی کرده است که از روند تعمیر‌پذیری تقریباً دشوار این موبایل خبر می‌دهد. هرچند که به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

تیم «iFixit» امروز به سراغ گلکسی نوت ۸ سامسونگ رفته و این موبایل را کالبدشکافی کرده است که از روند تعمیر‌پذیری تقریباً دشوار این موبایل خبر می‌دهد. هرچند که به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها موبایلی بتواند رکورد «۱ از ۱۰» اسنشال فون را بزند.

خبر بد اینجاست که برای هر نوع تعمیر، باید یک پنل شیشه‌ای را از روی موبایل جدا کنید. بخش پشتی بدنه گلکسی نوت ۸ از شیشه ساخته شده و برای باز کردن آن احتیاط زیادی لازم است و به ابزارهای داغ کننده بدنه نیاز خواهید داشت، به این دلیل که سازنده، پنل شیشه‌ای را با مقدار زیادی چسب به شاسی چسبانده است.

مشکل دیگر اینجاست که برای تعویض نمایشگر، باید دو پنل شیشه‌ای را از جای خود جدا کنید: خود نمایشگر و قاب شیشه‌ای پشتی که در زمان باز کردن هر کدام، احتمال آسیب‌زدن به آنها زیاد است.

iFixit خبر می‌دهد که پس از باز کردن قاب شیشه‌ای و برداشتن چند قطعه مثل صفحه شارژ بی‌سیم، به باتری دسترسی پیدا می‌کنید و قادر هستید آن را عوض کنید، اما آن هم با حجم زیادی چسب در جای خود محکم شده و باز کردن کار ساده‌ای نیست.

با این حال خبر خوب اینجاست که پس از باز کردن پنل پشتی، سایر اجزا و قطعات گلکسی نوت ۸ به سادگی تعویض می‌شوند و حالتی ماژولار دارند. این در حالیست که در قطعات نیز از پیچ‌های استاندارد استفاده شده که کار باز کردن آنها را ساده‌تر می‌کند.

با همه این تفاسیر، تیم iFixit تصمیم گرفته است تا امتیاز «۴ از ۱۰» را به تعمیرپذیری گلکسی نوت ۸ بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    خدایی چقدر باطریش نسبت به بردش کوچیکه ! ... قشنگ معلومه که بخش زیادی از باطری فدای جای قلم شده ...

    ولی کاش یک کم بردش رو میتونست فشرده تر بزنه و به باطری اضافه کنه ..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی