ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سریع و خشمگین؛ برابوس 700 به فرانکفورت می رود

مرسدس E63 S AMG جدید در حالت استاندارد قدرتمندترین خودروی کلاس خود به شمار می رود، اما ظاهرا میزان خروجی آن چندان مورد رضایت برابوس نبوده و این تیونر نام آشنا با انجام تغییراتی در ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

مرسدس E63 S AMG جدید در حالت استاندارد قدرتمندترین خودروی کلاس خود به شمار می رود، اما ظاهرا میزان خروجی آن چندان مورد رضایت برابوس نبوده و این تیونر نام آشنا با انجام تغییراتی در قسمت های مختلف موتور، توان و عملکرد آن را ارتقا داده است.

این سدان آلمانی که اکنون می توان آن را رقیبی برای بسیاری از اتومبیل های اسپورت بر شمرد، بعد از اعمال تغییرات به برابوس 700 تغییر نام یافته و قرار است به همراه S65 AMG کابریوله در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شود.

ظاهر برابوس 700 به لطف رنگ مشکی و بهره گیری گسترده از اجزای فیبرکربنی مثل دیفیوزر، رکاب های جانبی و بالچه های متعدد جذاب تر از قبل شده؛ رینگ های 21 اینچی با طرح های متنوع، اگزوز استیل با خروجی های B شکل و کاهش ارتفاع تا 20 میلی متر نیز مکمل زیبایی های ظاهری این سدان بسیار سریع هستند.

در داخل کابین، مهندسین برابوس از ترکیب رنگ مشکی و قرمز به بهترین شکل ممکن بهره برده و فضایی هیجان انگیز خلق کرده اند.

این تیونر خوشنام برای افراد علاقه مند امکان سفارش پدال های تعویض دنده آلومینیومی، قفل خاص درها، تزیینات فیبر کربنی، زیرپایی های جدید مرغوب و نشان های حک شده بر روی چارچوب درها را نیز فراهم کرده است.

همانطور که از نام این پروژه مشخص است، متخصصین برابوس 700 اسب بخار قدرت و 950 نیوتن متر گشتاور از موتور 4 لیتری V8 توئین توربو E63 S AMG استخراج کرده اند. بد نیست بدانید این موتور در حالت استاندارد 610 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

با این نیروگاه توانمند، برابوس 700 برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت فقط به 3.2 ثانیه زمان نیاز دارد که اندکی بهتر شده است؛ نهایت سرعت آن نیز بدون تغییر در 300 کیلومتر در ساعت به صورت الکترونیکی محدود شده است.

البته ظاهرا در آینده امکان برداشتن این محدودیت میسر شده و دست پرورده جدید برابوس خواهد توانست سرعت های بالاتر از 300 کیلومتر را نیز تجربه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali-g
    ali-g | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    مگه داریم بهتر از بنز . چه هیولایی

مطالب پیشنهادی