ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسنپدراگون ۸۳۶
تکنولوژی

احتمال به تاخیر افتادن عرضه چیپست اسنپدراگون ۸۳۶ تا سال آینده میلادی

در مدت اخیر شایعات مختلفی در خصوص چیپست پرچمدار جدید کوالکام در فضای مجازی منتشر شده، اما آن طور که به نظر می رسد نمی بایست تا پیش از پایان سال جاری میلادی انتظار عرضه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

در مدت اخیر شایعات مختلفی در خصوص چیپست پرچمدار جدید کوالکام در فضای مجازی منتشر شده، اما آن طور که به نظر می رسد نمی بایست تا پیش از پایان سال جاری میلادی انتظار عرضه اسنپدراگون ۸۳۶ را داشته باشیم.

احتمالاً پیکسل های گوگل بدون این چیپست رونمایی شوند

قبل از این گفته شده بود که پادشاه جدید قلمروی پردازشگرهای موبایل قرار است قدرت بخش نسل دوم موبایل های پیکسل گوگل باشد، گجت هایی که وعده رونمایی از آنها در پاییز امسال داده شده. حال با توجه به شنیده های اخیر به نظر می رسد گوگل یا باید به اسنپدراگون ۸۳۵ بسنده کند، و یا عرضه پیکسل 2 و پیکسل 2 XL را به تاخیر بیاندازد.

بر طبق ادعای افشا کننده مشهور ایوان بلس، کوالکام پیش از این به گوگل قول داده بود که چیپست جدیدش را تا پاییز آماده عرضه نماید، اما بعدتر به دلیلی اعلام نشده خبر از عملی نشدن این وعده داده است.

البته این تاخیر احتمالاً چندان هم طولانی نخواهد بود، چرا که حالا ورود اسنپدراگون ۸۳۶ برای اوایل سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است. طبق برخی شنیده ها احتمال آن وجود دارد که این محصول با برند و نامی متفاوت معرفی و به بازار عرضه شود.

با همه این ها، نباید چنین تاخیری چندان هم ناراحت کننده دانست. چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ هنوز هم یک گزینه عالی و قدرتمند برای هر موبایل پرچمداری به حساب می آید و به طور حتم پیکسل های جدید گوگل نیز با بهره مندی از آنها هیچ کم و کسری در زمینه قدرت پردازشی احساس نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    @پویا ...
    با اینکه ارتقای چیپست و رم هم جزو راه های فرعی افزایش عمر باتری محسوب میشه ( به خاطر سرعت و حجم بیشتر رم ، پردازش ها کمتر روش میمونن و سریع به رم منتقل میشن و به خاطر پردازنده سریع تر هم تقریبا همینطور ولی‌ با یک ویژگی بیشتر یعنی کم کردن نانومتر های مورد نیاز برای انتقال الکترون ها و در نتیجه صرفه جویی در باتری ) ولی کلیت حرفت رو قبول دارم ، به نظرم یکی از دلایلش خود شرکت هان !!! ، میان مثلا تو عرضه گوشی یک میگن این یک گوشی فوق العاده سریع و با عمر باتری بهتره ، مردم هم میخرن میبینن نه انقدری که شرکت تبلیغ کرده واقعا افزایش عمر باتری نداشته ، ولی باز هم مردم چون برای شده چند دقیقه باتری بیشتر تقلا میکنن ( که حق هم دارن با وجود باتری های فعلی ) وقتی اون شرکت میاد سال بعد میگه ما دو نانومتر کمتر کردیم از چیپست ، مردم باز دوباره میرن میخرن و این چرخه همینطور ادامه داره ، در غیر اینصورت و اگه باتری ها خوب باشن به شخصه دلیلی نمیبینم حتی Galaxy S5 ام رو آپگرید کنم حالا حالا!

  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    845???

  • پویا ..
    پویا .. | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    قطعا هیچ اپ یا بازی نیست که در حال حاضر بتونه حتی snapdragon 820 یا 821 را به چالش بکشه و جایی باشه که کم بیارن و 835 که دیگه جای خود داره ولی تو این عصر تکنولوژی که خیلی وقته شاهد ظهور پدیده ی تازه و جذابی نیستیم تنها راهی که به ذهن سازنده ها میرسه قوی تر کردن پردازنده ها و بالا بردن رم گجت هاشونه و به قول معروف که گفته عقل مردم تو چششونه و کمپانی ها هم میدونن که فقط باید چشم رو فریب بدن و بس و دادن سخت افزار قوی تر و عملا بدون استفاده جیب ماها رو بدون هیچ نوآوری جدیدی خالی می کنه.
    اگه سازنده های گوشی خیلی قوی هستن بهتره در درجه ی اول یه فکری به حال باتری هاشون بکنن حالا سخت افزار قوی و رم بالا پیشکششون !!

مطالب پیشنهادی