ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این شخص، تصمیم گرفت خودش جک هدفون را به آیفون 7 اضافه کند

احتمالاً از زمانی که اپل تصمیم به حذف جک هدفون از آیفون 7 گرفت، بسیاری از کاربران دلشان برای هدفون های معمولی و استاندارد خود تنگ شده است و به اجبار به سراغ هدفون های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

احتمالاً از زمانی که اپل تصمیم به حذف جک هدفون از آیفون 7 گرفت، بسیاری از کاربران دلشان برای هدفون های معمولی و استاندارد خود تنگ شده است و به اجبار به سراغ هدفون های لایتنینگ یا بی سیم رفته اند. اما اسکاتی آلن، یوتوبر معروف به قدری دلش برای جک هدفون تنگ شده که تصمیم گرفت این پورت را هرطور شده روی آیفون 7 خود تعبیه کند.

وی اخیراً ویدیویی در وب سایت یوتوب منتشر کرده و توضیحاتی کامل درباره چگونگی انجام این پروژه ارائه داده است. آلن می گوید این پروسه، 17 هفته به طول انجامیده و شامل صدها دلار هزینه برای قطعات مختلف آیفون ها و نمایشگرها و چندین آداپتور لایتنینگ به هدفون بوده است. در این مسیر ماجراجویانه، آلن مجبور به خرید یک پرینتر، یک میکروسکوپ و چند انبرک گران قیمت نیز شده است.

در واقع، آلن مجبور بود برد مدار خود را طراحی کند، تولید آن را به یک کمپانی تولیدکننده بسپارد و حتی از یک دلال چیپ مشاوره بگیرد. طی اواخر پروژه و بعد از جدا کردن بسیاری از قطعات، آلن می گوید که ناامید شده بود. اما هرطور که هست، یوتوبر مورد اشاره دست از کار بر نمی دارد و نتیجه نهایی، موبایلی است که با آداپتاور لایتنینگ به هدفون تعبیه شده در میان قطعات داخلی، میزبان هدفون های سنتی تر شما خواهد بود.

با این همه، یک مشکل بزرگ هنوز از سر راه برنداشته شده است. به خاطر اینکه برق رسانی جک هدفون از طریق جک لایتنینگ صورت می گیرد و برد مدار، باید بسته به استفاده از جک هدفون یا شارژر سوییچ شود، امکان گوش دادن به موسیقی و شارژ آیفون به صورت همزمان میسر نیست.

گذشته از این، آیفون اسکاتی آلن بدون هیچ مشکل کار می کند و هیچ تفاوتی با آیفون 7 های معمولی ندارد. به خاطر هزینه های بالای پروژه، آلن به هیچکس توصیه نمی کند که خود دست به کار شده و جک هدفون را به دستگاه خود اضافه کنند، اما وی راهنمای قدم به قدم این کار را در وب سایت Github منتشر کرده است تا افرادی که وقت و پول خود را از سر راه آورده اند بتوانند به اپل نشان دهند که حاضر نیستند یک سوم همین هزینه را صرف هدفونی بی سیم کرده و مابقی را پس انداز کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • agha
    agha | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

    ایشون همونین که رفتن یه ایفون رو از چین ارزون تر ساختن‌ .

  • Master
    Master | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

    جالب بود?

  • nhho
    nhho | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

    من جات بودم آیفون رومینداختم زیرپام لغدمیکردم بعدیه گلکسی اس8یانوت8میگیرفتم

  • hamidic
    hamidic | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

    خدا خیرت دهد? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی