ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دموی قابل بازی عنوان NBA 2K18 منتشر شد [دانلود کنید]

در حالی که نزدیک به دو هفته تا انتشار بازی NBA 2K18 مانده، به تازگی یک دموی رایگان قابل بازی از این عنوان منتشر شده است. در این دمو، مد Neighborhood که از جمله بخش های ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

در حالی که نزدیک به دو هفته تا انتشار بازی NBA 2K18 مانده، به تازگی یک دموی رایگان قابل بازی از این عنوان منتشر شده است.

در این دمو، مد Neighborhood که از جمله بخش های جدید اضافه شده به بازی است، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در این بخش، شما با شخصیت انتخابی توسط خودتان، به انجام کارهایی مانند تمرینات پیش از مسابقه و خرید از فروشگاه های حاضر در بازی خواهید پرداخت.

از نکات قابل توجه نسخه دمو، منتقل شدن تمام پیشرفت های شخصیت شما به بازی اصلی، در صورت تهیه آن در آینده است. این دمو همچنین قابلیت شروع بخش مریبگری را زودتر از موعد در دسترس کاربران قرار خواهد داد. جدا از این ها، شما توانایی تغییر جزییات شخصیت خود، انجام مینی گیم ها و گشت و گذار با سایر بازیکنان را نیز خواهید داشت.

بازی NBA 2K18 در 28 شهریور ماه سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد؛ البته این عنوان برای کسانی آن را پیش خرید کرده اند، 4 روز زودتر در دسترس خواهد بود.

شما می توانید از شبکه پلی استیشن و سرویس ایکس باکس لایو، این دمو رایگان را برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تهیه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی