ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ توسعه اندروید اوریو را برای پرچمداران خود آغاز کرده است

در حالی که سامسونگ هنوز اندروید 7.0 نوقا را برای موبایل ها و تبلت های اقتصادی و میان رده خود عرضه نکرده، گوگل نسخه نهایی اندروید 8.0 اوریو را منتشر ساخته است. با این همه، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

در حالی که سامسونگ هنوز اندروید 7.0 نوقا را برای موبایل ها و تبلت های اقتصادی و میان رده خود عرضه نکرده، گوگل نسخه نهایی اندروید 8.0 اوریو را منتشر ساخته است. با این همه، سامسونگ به تازگی خبری هیجان انگیز برای مشتریان خود دارد و می گوید توسعه به روزرسانی اندروید 8.0 از همین حالا برای موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس آغاز شده است.

ورژن فرمور به روزرسانی اندروید 8 برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، احتمالاً به ترتیب با شماره مدل G955FXXU1BQI1 و G950FXXU1BQI1 شناخته می شود. هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه اوریو برای اسمارت فون ها منتشر نشده اما احتمال دارد سامسونگ مثل سال گذشته، یک بار دیگر برنامه ای برای تست نسخه بتای اندروید اوریو راه اندازی کند. به محض اتمام فاز بتا تست، به روزرسانی به صورت جهانی منتشر می شود.

اندروید 8.0 قرار است موبایل های هوشمند را سریع تر کند؛ خصوصاً در بخش هایی مانند مدت زمان بوت دستگاه. ورژن تازه اندروید همچنین فعالیت های پس زمینه را محدود و آنها را به شیوه ای بهتر مدیریت می کند که به بهبود کارایی سیستم و نیز عمر باتری بیشتر منجر می گردد. از دیگر قابلیت های سیستم عامل گوگل می توان به حالت تصویر در تصویر برای مولتی تسکینگ بهتر، نقاط نوتیفیکیشن و اپلیکیشن های آنی اندروید اشاره کرد.

از طرف دیگر، آپدیت اوریو بیش از 60 اموجی جدید با خود به همراه می آورد و از کانال های نوتیفیکیشن، قابلیت Snooze برای اعلانات، گزینه های بیشتر برای مدیریت حافظه، منویی تازه برای باتری، آیکن های تطبیقی، کودک LDAC برای استریم صوتی از طریق بلوتوث، گاموت رنگی وسیع برای اپلیکیشن های تصویربرداری و چند قابلیت دیگر بهره مند شده است. سامسونگ شاید از تمام این قابلیت ها در به روزرسانی اندروید 8.0 خود استفاده نکند و معمولاً به شخصی هرچه گسترده تر این آپدیت ها می پردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

    نوت ۵چی

  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    با اینکه وظیفشه ولی دستش درد نکنه /: وقت کردی این وسطا لایبرری های اگزینوس هات هم برا لاین اج ا‌و اس بفرستی خوشحال میشیم ??

  • Sepehr Estaki
    Sepehr Estaki | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

    "معمولاً به شخصی هرچه گسترده تر این آپدیت ها می پردازد."
    شخصی سازی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی